Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1215
Z toho za letošní rok:10
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 338 stížnostech.

#34373Účtování připojení k internetu

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

4 dny 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
25.07.2019, před 5 lety

Jan Gregor

Znění stížnosti

Dobrý den, dnešního dne v době 11.22. hod. mě opět na mé t.č. přišla zpráva " Za připojení k internetu Vám bude účtováno 29kc/24h. více zdarma mo2.cz/ivm02". Je to již po několikáté v tomto roce. Bohužel jsem tyto zprávy z telefonu odstranil. Dnes oznámení přišlo poté, co jsem se podíval na fot. snímky které jsem na svůj mobil nafotil. Nic jiného jsem s telefonem nedělal a ani se snímky, jen jsem se na ně podíval z místa jejich uložení na kartě. K tomu není třeba připojení k internetu. Internet v telefonu nepoužívám.
J. Gregor


Produkt

Internet v mobilu.


Požadované řešení

Zjištění , proč mi jsou nepravidelně ubírány peníze 29Kč.
Vrácení peněz. Pokud to lze vyžadovat, zablokovat připojení k internetu pro mé tel. číslo.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému