Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:633
Z toho za letošní rok:117
Stále v řešení:27
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

59%
41%
Toto skore je založeno na 224 stížnostech.

#34373Účtování připojení k internetu

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

4 dny 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
25.07.2019, před měsícem

Jan Gregor

Znění stížnosti

Dobrý den, dnešního dne v době 11.22. hod. mě opět na mé t.č. přišla zpráva " Za připojení k internetu Vám bude účtováno 29kc/24h. více zdarma mo2.cz/ivm02". Je to již po několikáté v tomto roce. Bohužel jsem tyto zprávy z telefonu odstranil. Dnes oznámení přišlo poté, co jsem se podíval na fot. snímky které jsem na svůj mobil nafotil. Nic jiného jsem s telefonem nedělal a ani se snímky, jen jsem se na ně podíval z místa jejich uložení na kartě. K tomu není třeba připojení k internetu. Internet v telefonu nepoužívám.
J. Gregor


Produkt

Internet v mobilu.


Požadované řešení

Zjištění , proč mi jsou nepravidelně ubírány peníze 29Kč.
Vrácení peněz. Pokud to lze vyžadovat, zablokovat připojení k internetu pro mé tel. číslo.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.7.2019 19:56, před 29 dny

Pokud spotřebitel službu využil, ať už záměrně, nebo omylem, je společnost oprávněna si částku za datové připojení účtovat. Pokud k využití služby nedošlo a spotřebitel s vyúčtováním služeb nesouhlasí, je třeba uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitel oprávněn uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.

V případě, že společnost reklamaci zamítla, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Reakce společnosti

Publikováno
29.7.2019 09:44, před 28 dny

Hezký den,

k účtování poplatku za jednorázové připojení k internetu dochází na základě impulzu odeslaného z telefonu, bez něj by poplatek nebyl nastaven.
Připojení k internetu si může vyžádat i některá z aplikací ve vašem telefonu pracující na pozadí telefonu.
Jestliže mobilní data vůbec nevyužíváte, je možné je zcela blokovat, pokud si budete přát blokaci nastavit, zajistím ji pro vás, budu však pro ověření potřebovat výrobní číslo vaši SIM, které najdete na rubu kartičky anebo na plastovém výlisku, ze kterého byla karta vyloupnuta.

S pozdravem a přáním příjemného dne

Renáta Drastichová
Guru pro Social Media, O2 CZ


Jan Gregor

Reakce spotřebitele

Publikováno
29.7.2019 11:34, před 27 dny

Dobrý den, děkuju za informace, blokování internetu pro svou kartu O2 jsem dle Vašeho návodu provedl. Mou stížnost považuji za vyřízenou.
Jan Gregor

Reakce společnosti

Publikováno
29.7.2019 12:29, před 27 dny

Hezký den,

děkuji za potvrzení, pokud byste v budoucnu cokoliv potřeboval, neváhejte se na mne obrátit emailem na info@o2guru.cz.

S pozdravem
Renáta Drastichová
Guru pro Social Media, O2 CZ


Jan Gregor

Uzavření stížnosti

Publikováno
29.7.2019 14:08, před 27 dny

Hodnocení: