Počet nahlášených stížností: | 30 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
zakoupil jsem na elektrochram.cz drobnou elektroniku za 1.314 Kč.
Ta mě svým provedením zklamala a tak jsem ji dle pokynů prodejce uvedených na webu cca po týdnu od doručení s kopií prodejního dokladu odeslal zpět prodejci, kterému jsem současně s odkazem na číslo objednávky odeslal mailem odstoupení od kupní smlouvy.
Nedlouho poté se mi někdo ozval a ptal se na důvod vrácení zboží, zda jde o reklamaci nebo odstoupení.
Vysvětlil jsem, že jde o odstoupení, že jsem ho poslal mailem jako odpověď na oznámení o odeslání zboží a pokud jsem ho měl raději přibalit do zásilky, tak že se omlouvám. Pán to pochopil a v klidu mi sdělil, že si to na přiloženou kopii objednávky poznamená.
Nicméně prodejce mi peníze nevrátil, naopak se mi bez varování a jakékoliv komunikace pokusil vrátit zboží.
Považoval jsem to za omyl a telefonicky jsem jim nepřevzetí zásilky oznámil, přičemž jsem se dozvěděl, že vrácení bylo úmyslné v reakci na to, že jsem jim údajně arogantně do telefonu odmítl sdělit účet, na který by mohli vrátit peníze. A že jelikož v době, kdy neměli můj účet, už uplynula lhůta na odstoupení, tak odstoupení už není možné.
Marně jsem vysvětloval, že to není pravda, že si mě museli s někým splést a obratem jsem číslo, ze kterého jsem zboží platil, prodejci mailem poslal. Nebylo to nic platné.
Vzhledem k ignorování všech mých následných zpráv v období více než čtvrt roku a faktu, že se mě ani jednou nepokusili telefonicky kontaktovat, se už domnívám, že jde o jejich obstrukční systém, tj. nekalou obchodní praktiku.
Prosím o pomoc s řešením této situace, a to především proto, aby se takové chování nevyplácelo a nestalo se tak postupně tuzemským standardem. Sdělte prosím, zda z tohoto důvodu není vhodné obrátit se i na ČOI.
Děkuji předem
Martin Hladký
SMC 2100B MIKROSYSTEM S BT SENCOR zakoupený na elektrochram.cz
Okamžité vrácení celé zaplacené částky 1.314 Kč na můj účet.
|
Tweet |