Společnost


Mototechna Group s.r.o.

Počet nahlášených stížností:5
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

40%
60%
Toto skore je založeno na 5 stížnostech.

#34695Slíbené druhé pneumatiky

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 11 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
09.08.2019, před 3 měsíci

Lucie Hrušínová

Znění stížnosti

Koupila jsem tu Škoda Rapid a nedostala slíbené druhé pneumatiky!


Produkt

k automobilu slíbené druhé pneumatiky nedodány


Požadované řešení

mohli dát slevu když už ne slíbené druhé pneumatiky


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.8.2019 10:30, před 3 měsíci

Pokud společnost deklaruje určitou zvláštní nabídku formou reklamy, jinak zveřejněné akce, nabídky (například se zavazuje poskytnout svým zákazníkům při nákupu určitého konkrétního druhu zboží zdarma jiný výrobek) a zákazník podmínky této inzerované zvláštní nabídky, akce beze zbytku naplnil, pak je podnikatel povinen poskytnout spotřebiteli uvedenou výhodu. Učiněná nabídka nebo poskytnutá informace společnost zavazuje.

V opačném případě by se mohlo jednat o klamavou obchodní praktiku. Klamavou obchodní praktiku definuje § 5 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Takovou praktikou je jednání podnikatele vůči spotřebiteli, které je v rozporu s požadavky odborné péče a je způsobilé podstatně ovlivnit jeho rozhodování tak, že může učinit obchodní rozhodnutí, které by jinak neučinil.

Zjištění porušení zákazu klamavé obchodní praktiky může být sankcionováno ze strany České obchodní inspekce, které může spotřebitel podat podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele. Podat podnět je možné prostřednictvím následujícího webového odkazu www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.

Reakce společnosti

Publikováno
5.9.2019 14:16, před 2 měsíci

Vážená paní Hrušínová,
Vaši záležitost jsem prověřila s kolegy z pobočky v Praze. Zároveň jsem kolegy požádala, aby se s Vámi spojili a věc co možná nejdříve dořešili. Předpokládám, že nyní je již vše vyřešeno. Dejte pak prosím vědět, jak jste byla spokojená.
Děkuji, Jitka Míková, Mototechna


Lucie Hrušínová

Reakce spotřebitele

Publikováno
17.9.2019 10:54, před měsícem

Děkuji, nové zimní pneumatiky i s omluvou mi byly dodány.

Reakce společnosti

Publikováno
23.9.2019 15:46, před měsícem

Dobrý den,
děkuji Vám za Vaši zprávu a těší mě, že věc dopadla k Vaší spokojenosti. Děkuji, že jste využila tohoto fóra k řešení své stížnosti, a jsem ráda, že záležitost byla uzavřena k oboustranné spokojenosti.
S pozdravem Jitka Míková, AAA AUTO


Lucie Hrušínová

Uzavření stížnosti

Publikováno
20.10.2019 10:05, před 24 dny

Hodnocení: