Společnost


DIMOCO Europe GmbH

Počet nahlášených stížností:48
Z toho za letošní rok:17
Stále v řešení:8
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 7 stížnostech.

#34784Neoprávněné úhrady za SMS

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

10 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
13.08.2019, před 10 dny

Stanislav Barkman

Znění stížnosti

Dobrý den.Manželka platila v posledním vyúčtování 02 celkem 5 sms na telefon 42090440099 poskytovateli DIMOCO Europe GmbH, aniž si cokoliv objednávala. Jedna sms stála 99.-Kč, celkem 495.-Kč. Jedná se o podvod a rád bych peníze zpět. Co se dá dělat? na pobočce 02 prý s tím nemohou nic dělat.

Stanislav Barkman


Produkt

DIMOCO Europe GmbH sms z tlf.č. 42090440099


Požadované řešení

Rád bych peníze zpět.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.8.2019 16:04, před 10 dny

Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Spotřebitel by v takovém případě mohl žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v smírného řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem

Reakce společnosti

Publikováno
14.8.2019 10:18, před 9 dny

Ahoj Stanislav Barkman

My z DIMOCA jsme v tomto fóru objevily tvůj příspěvek a samozřejmě Tě rádi podpoříme při řešení předloženého nedorozumění.

Co je DIMOCO?
DIMOCO je institut licencovaný provádět platby, kontrolovaný rakouským Úřadem pro dohled nad finančním trhem, a umožňuje miliardě uživatelů mobilních telefonů
koupi digitálních a fyzických zboží prostřednictvím způsobu platby jménem "Carrier Billing", což je alternativa ke kreditní kartě, bankovnímu převodu nebo PayPal.
Uživatelé vědí zaplatit služby v oblasti ePublishing, Video on Demand, Online-Gaming nebo Digital Music mobilním telefonem, tabletem nebo SmartTV
přes účetní soustavu provozovatele mobilního telefonu, čili fakturou za telefon. Tento způsob platby nabízí mnoho mezinárodních podniků jako např.
Apple, Spotify, Netflix, Google nebo Facebook a proto si ho z oblasti Mobile Payment dnes nemůžeme odmyslet!

Co DIMOCO není?
DIMOCO není samotným poskytovatelem těchto služeb.

Podle všeho by si chtěl / chtěla vyřešit otázku služby s poskytovatelem takové služby?
Při jakýchkoliv otázkách je Ti tým MPSC - Mobile Payment Service Center pro spotřebitele k dispozici.
Váš angažovaný tým Vám pomůže tuto situaci vyřešit s příslušným poskytovatelem služby: www.mobileinfo.biz; E-Mail: info-cz@mobileinfo.biz


S pozdravem
servisní tým DIMOCO


Stanislav Barkman

Reakce spotřebitele

Publikováno
14.8.2019 10:34, před 9 dny

Dobrý den.
Díky za pokus o vysvětlení. Nicméně není na místě se ohrazovat tím, že zodpovědnost není na straně Dimoco, ale někoho jiného. My jsme ve vyúčtování firmy O2 měli, že částky odešli na firmu Dimoco. Bylo spácháno podvodné jednání na naší rodinu, která musela zaplatit částku 495.-Kč, kterou chceme zpět. Takováto částka je pro nás ne zrovna bohaté lidi citelným zásahem do našeho rozpočtu., my jsme si žádné vaše služby neobjednali. Tento podvod jsem zjistil až z vyúčtování O2, kde jsem podal rovněž reklamaci.Podle ohlasů na internetu takové praktiky provádí " někdo" dejme tomu přes vaší firmu opakovaně a to i přes stížnosti nejen uživatelů, kteří byli tímto způsobem obelháni, ale dokonce i přes trestní oznámení Českého telekomunikačního úřadu. Nekalé praktiky přes firmu Dimoco budu prezentovat na webových stránkách, kde prokazatelně nejsme jediní, kdo byli takto podvedeni. Trvám na tom, aby mi byla vrácena částka 495.-Kč co nejdříve. Podvod byl spáchán na mobil manželky č. 605149425, můj kontaktní mobil je 605239618.Pokud jste slušná firma, tyto podvody kazí i vaší pověst a doufám, že vše bude řešit včas a razantně.

S pozdravem
Stanislav Barkman

Reakce společnosti

Publikováno
19.8.2019 15:22, před 4 dny

Vážený pane Barkmane,
Děkuji vám za informaci.

Rádi bychom Vás informovali o tom, že DIMOCO je licencovanou platební institucí od roku 2016, kontrolovanou rakouským Úřadem pro dohled nad finančním trhem, a umožňuje uživatelům mobilních telefonů nakupovat digitální i fyzické zboží prostřednictvím platební metody nazvané „carrier billing“, což je alternativa ke kreditní kartě, okamžitému bankovnímu převodu nebo platformě PayPal. Dovolujeme si upozornit, že samotná společnost DIMOCO není poskytovatelem fyzického nebo digitálního zboží či služeb, ale objevuje se na fakturách za mobilní telefony, protože působíme jako zpracovatel mezi uživateli, operátory mobilních telefonů a poskytovateli služeb. Další informace: https://dimoco.eu/mobile-payment/

Pro objasnění vaší žádosti vás žádáme, abyste se obrátili na zákaznický servis poskytovatele služeb přímo na adrese info-cz@mobileinfo.biz nebo na adrese consumerervice@dimoco.eu.

S pozdravem
DIMOCO Team

Nyní se čeká na vyjádření spotřebitele.