Společnost


OKAY Holding a.s. (OKAY s.r.o.; JENA - nábytek, s.r.o.)

Počet nahlášených stížností:154
Z toho za letošní rok:11
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 57 stížnostech.

#34788Neuznaná Reklamace notebooku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 17 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.08.2019, před 3 měsíci

Alena Hrdlicková

Znění stížnosti

Dobry den,u jmenovane spolecnosti jsem zaakoupila notebook. 4.den se po otevreni vika na monitoru objevily pruhy a skvrna,ktera se zvetsovala.podtykam,ze jsem s vikem nejak neobvykle nemanipulovala.Praskly monitor neni.Reklamovan u prodejce a vracen s poznamkou-reklamace neuznana,praskly LCD.Poskozeni zpusobeno zakaznikem.Oprava by stala 3500kc. S tim jsem nesouhlasila a zbozi bylo zaslano zpet.Vratilo se se stejnym vysledkem.Podotykam,ze jsem notebook dostala originalne zabalene,nebylo prede mnou rozbaleno ani vyzkouseno.Opet jsem poslala k reklamaci,v pripade,ze neuspeju-co dal?


Produkt

Notebook HP 15-db0042nc,s.cislo CND923253y


Požadované řešení

oprava ci výmena


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.8.2019 16:41, před 3 měsíci

Pokud bylo zboží reklamováno v prvních 6 měsících od jeho převzetí, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná už při koupi. V případě soudního sporu by musel prodávající prokázat, že věc v době převzetí vadná nebyla.

Pokud prodávající reklamaci zamítá, má povinnost zamítnutí reklamace řádně odůvodnit. Odůvodnění zamítnutí reklamace by se mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že věc nebyla vadná při převzetí. Vzhledem k síle zákonné domněnky, uvedené v předchozím odstavci, nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, je nutné zamítnutí přesvědčivě zdůvodnit (nejlépe odborným posudkem). Není-li zamítnutí reklamace řádně zdůvodněno a uplynula-li 30 denní lhůta pro vyřízení reklamace, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit, neboť jeho reklamace nebyla vyřízena včas (dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele). Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/nejcastejsi-problemy/zamitl-vam-prodejce-reklamaci-zbozi-prevzateho-pred-mene-nez-6-mesici/25.

Nebude-li možné urovnat spor smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.9.2019 21:36, před měsícem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.