Společnost


viagogo AG

Počet nahlášených stížností:387
Z toho za letošní rok:4
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#34796Nevrácení peněz za lístky za rušený koncert Stinga ze dne 12.7.2019 ve Slavkově

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 11 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.08.2019, před 8 měsíci

Marcel Juřena

Znění stížnosti

Dobrý den,zakoupil jsem si lístek přes viagogo AG na Stinga který se měl konat dne 12.7.2019 - jeden předražený lístek. Koncert/Slavkov/ se nekonal a doposud mi nebyly vráceny peníze. Platil jsem kartou on-line,přes můj účet. Komunikace přes zákaznickou podporu na stránkách společnosti není v tomto případě možná.
Děkuji M.Juřena


Požadované řešení

Vrácení peněz za neuskutečněný koncert.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.8.2019 11:46, před 8 měsíci

Pokud byla sportovní akce zrušena, má spotřebitel právo žádat vrácení peněžních prostředků. Nevrátí-li společnost peněžní prostředky, drží majetkový prospěch bez právního důvodu (právní důvod zrušením smlouvy odpadl), jednalo by se tedy o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

V daném případě je problémem to, že portál provozuje švýcarská společnost, vůči které je velmi problematické cokoliv vymoci. V současné době probíhají řízení se společností přímo ve Švýcarsku s účastí tamní spotřebitelské organizace a dozorového úřadu.

Portál navíc vstupenky pouze přeprodává (alespoň tuto informaci uvádí na svých webových stránkách), takže případný vztah vzniká mezi kupujícím a pořadatelem akce, kde by bylo možné uplatnit práva z vadného plnění, pokud by akce nebyla provedená tak, jak by měla být.

Spotřebitel by mohla zvážit podání podnětu dozorovému orgánu nad spotřebitelskou oblastí ve Švýcarsku, který se nazývá Eidgenössisches Büro für Konsumentenfragen, je známý spíše pod zkratkou "BFK", v angličtině je to Federal Consumer Affairs Bureau, pod zkratkou "FCAB".

Webové stránky jsou dostupné na tomto odkazu:
https://www.konsum.admin.ch/bfk/de/home.html?_organization=1008%2C1079

Na nich mají umístěný kontaktní formulář, skrze tento můžete dozorový orgán oslovit:
https://www.konsum.admin.ch/bfk/de/home/das-bfk/kontakt.html

Zde je také telefonický kontakt: 41 58 462 20 00 a kontaktní adresa:
Eidgenössisches Büro für Konsumentenfragen (BFK)
Bundeshaus Ost
3003 Bern

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.9.2019 09:37, před 7 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.