Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:565
Z toho za letošní rok:46
Stále v řešení:21
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 130 stížnostech.

#34820Jednostranná změna podmínek smlouvy tarifních služeb

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

8 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.08.2019, před 3 lety

Jiří Kučera

Znění stížnosti

Dobrý den,na základě nabídky jsem změnil před časem tel.operátora a za nabízených podmínek jsem přešel k Vodafone. Nikdo mě předem nevaroval, že za čas operátor tyto podmínky (rozsah služeb) jednostranně změní, bez mého souhlasu. Což se dne 14.8.2019 stalo: byl mně odebrán pro nové smluvní období bonus,či zvýhodnění běžného tarifu, Extra 50min. navíc. S tímto nesouhlasím, trvám na podmínkách za nichž jsem měnil operátora, ale nikdo se mě neptal. Vodafone v Jablonci nebere celý den telefon,abych to s ním probral. Budu si asi muset hledat jiného operátora,což mě mrzí.

S pozdravem J.Kučera


Produkt

Tarif Start 100 s bonusem (nyní odebraným) Extra 50 min.


Požadované řešení

Dodržet původně slibované podmínky i na další dvouleté období


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.8.2019 15:49, před 3 lety

Jakoukoliv změnu smlouvy či obchodních podmínek musí operátor ohlásit nejpozději měsíc před její účinností – vyvěšením na provozovnách a webu. Pokud operátor mění některou z hlavních součástí smlouvy (například právě cenu či rozsah poskytovaných služeb), musí zákazníka prokazatelně informovat o změně stejným způsobem, jakým mu doručuje vyúčtování, a poučit ho, že může smlouvu bez sankce ukončit. Chce-li se spotřebitel vyhnout překvapivému vyúčtování podle nových pravidel, je třeba si hlídat upozornění doprovázející vyúčtování ceny služeb. Právě zákazníkem zvolená forma pro vyúčtování určuje způsob, jakým se o chystané změně zákazník dozví.

Pokud by operátor neinformoval účastníka řádně a včas, lze namítat neúčinnost změny obchodních podmínek. Ode dne, kdy se účastník o změně obchodních podmínek dozvěděl, začne běžet lhůta 1 měsíce, kdy má právo bez sankce vypovědět smlouvu ke dni nabytí účinnosti změn (po 1 měsíci). Do konce této doby by měly být účastníkovi účtovány částky dle posledních obchodních podmínek, nikoliv nových.

Reakce společnosti

Publikováno
20.8.2019 16:11, před 3 lety

Dobrý den, pane Kučero,

rádi se na nastavení Vaší smlouvy podíváme a zjistíme, co se vlastně stalo.

Abychom to mohli udělat, pošlete nám prosím zprávu přes zabezpečený kontaktní formulář na https://www.vodafone.cz/pece/formular-social/dtest/. Na základě ověřeného dotazu se budeme moct podívat přímo na Váš zákaznický účet a odpovíme konkrétně.

Rád bych ještě doplnil, že kolegové v prodejně se musejí zákazníkům věnovat přednostně osobně, pro telefonické dotazy máme určenou Linku péče o zákazníky *77.

Přeji Vám hezký den.

Ondřej Ullmann
Péče o zákazníky

Reakce spotřebitele

Publikováno
21.8.2019 21:49, před 3 lety


Jiří Kučera

Souhlasím s prověřením postupu Vodafone a uvedením věcí na požadovanou míru, bez jednostranné změny podmínek užívání tarifu. Zabezpečený kontaktní formulář (viz výše) se mně nepodařilo vyvolat, nejsem dostatečně vybaven PC uměním.
S pozdravem J.Kučera
P.S. Prozatím s kontaktováním jiného operátora počkám.

Reakce společnosti

Publikováno
22.8.2019 13:25, před 3 lety

Dobrý den, pane Kučero,

protože jste uváděl i telefonní číslo, tak jsem se s kolegy domluvil, že Vám zavolají, abyste se o všem mohli pobavit a věřím, že se Vám společně vše podaří objasnit.

Přeji Vám hezký den.

Ondřej Ullmann
Péče o zákazníky

Uzavření stížnosti

Publikováno
22.8.2019 23:41, před 3 lety


Jiří Kučera

Hodnocení: