Společnost


JYSK s.r.o.

Počet nahlášených stížností:16
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#3484Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 dny

Detail stížnosti

Publikováno
16.06.2014, před 10 lety

Klára Mišáková

Znění stížnosti

V září 2012 jsem zakoupila u spol. JYSK s.r.o. pobočka Olomouc dva kusy přikrývek TELEMARKEN s péřovou výplní. Prodejce u výrobku mimo jiné uváděl, že prošití do čtverců zajišťuje rovnoměrné rozložení náplně (i toto bylo důvodem, proč jsem zvolila tento výrobek). Bohužel jsem nyní zjistila, že u obou přikrývek je naplň sesypaná, a to tak, že na jedné straně přikrývky v řadě prvního prošití je náplň už téměř minimální. Přikrývky jsem tedy 9.6.2014 reklamovala. Dne 12.6.2014 mi prodejce volal, že již má stanovisko k reklamaci. K mému údivu mi řekli, že reklamaci neuznávají, protože se jedná o špatnou údržbu, že jsem přikrývku neprotřepávala a neprala. Toto stanovisko považuji za naprosto absurdní a kategoricky s ním nesouhlasím.
Přikrývky garantoval prodejce jako přikrývky vyšší kategorie (na dokladu o prodloužené záruce 5 let uvedeno, že kvalita výrobku je tak vysoká, že na některé jeho části je poskytnuta záruka 5 let), jejich cena byla 3.500,- Kč za oba kusy. Přikrývky používáme pouze sezónně, nikoli tedy celoročně, každý den je navíc protřepávám, když stelu (jejich tvrzení je tedy nepravdivé a nemá reálný podklad). Přikrývky jsem zatím neprala, neboť nebyl žádný důvod (jsou čisté, používané sezóně a nebylo tedy třeba je prát). Domnívám se, že není mojí povinností přikrývky v určitých intervalech prát (kdybych je prala, tak by mi řekli, že neuznávající reklamaci, protože jsem je prala a že tak došlo k sesypání náplně).
Se stanoviskem prodávajícího nesouhlasím, mám za to, že se věcí vůbec nezabýval, reklamaci od stolu zamítl. Koupila jsem produkt, který prodávající označuje jako produkt vysoké kvality. Výrobek však nemá vlastnosti, které prodávající deklaroval a které hráli zásadní roli při volbě o koupi tohoto výrobku. Výrobek tedy není a nebyl v souladu s kupní smlouvou. Vada výrobku se projevila ne v prodlouženéí záruční době, ale již v době stanovené zákonem.
Přístup prodávajícího je naprosto tristní, reklamací se evidentně nechce vůbec zabývat.


Produkt

Přikrývka 900g Kr. TELEMARKEN 135x200 s prachovou výpní , zboží č. 40 42 150


Požadované řešení

Požaduji vrácení kupní ceny, neboť výrobek nesplňuje kritéria, která prodávající uvedl. Vůči tomuto výrobku tedy již nemám důvěru.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému