Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2217
Z toho za letošní rok:736
Stále v řešení:188
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 474 stížnostech.

#34865Odstoupení od smlouvy s Academic singles do 14 a žádost o vrácení peněz

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 21 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
16.08.2019, před 3 měsíci

Jitka Hrůzová

Znění stížnosti

Dobrý den,
mám stejný případ jaký jste řešili před rokem https://www.vasestiznosti.cz/stiznost/23100/odstoupeni-od-smlouvy-academic-singles-helena-kopecka
chtěla bych vás požádat o pomoc při vymáhání mnou zaplacené částky 4 752 Kč seznamce Academic Singles. Bohužel jsem jim naletěla a myslela jsem si, že platím jen 99 Kč na rok, za využívání jejich služeb, a druhý den jsem byla nemile překvapena, když mi z účtu strhli 4 752 Kč. Ihned jsem jim psala, že ruším svoji smlouvu a na to mi vůbec neodpověděli. V pondělí jsem jim pak poslala další email, kde jsem v příloze poslala i žádost o zrušení smlouvy a prémiového členství a žádost o zaslání peněz zpátky, kde byl i můj podpis. Na to mi odpověděli, že jsem bohužel už začala jejich služby využívat a proto mi nevrátí peníze zpět, jen mi zruší automatickou prolongaci mého členství. Na to jsem jim odpověděla, že ruším smlouvu a členství do 14 dní od založení a dle jejich podmínek mám právo na ukončení bez udání důvodu a vrácení peněz zpět a že jsem ochotna jim zaplati, za týden využívání jejich smluv. Na toto jsem už nedostala žádnou odpověď.
Proto bych vás chtěla požádat o pomoc při vrácení mých peněz.
Níže je uvedená má konverzace s nimi a v příloze je žádost o zrušení mého smlouvy.
Předem děkuji za pomoc a přeji hezký den.
Jitka Hrůzová


Produkt

registrace v seznamce


Požadované řešení

Prosím o pomoc při vrácení peněz. Již jsem psala i na evropského spotřebitele, ale našla jsem na internetu případ, kdy jste paní pomohli se stejným případem, tak píši i vám.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.8.2019 14:16, před 3 měsíci

Spotřebitel může odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, pokud ještě nedošlo k jejich splnění. Započala-li společnost s plněním služeb na základě výslovné žádosti spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradí spotřebitel společnosti pouze poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení. Je-li sjednaná cena nepřiměřeně vysoká, uhradí spotřebitel společnosti poměrnou část ceny odpovídající tržní hodnotě poskytovaného plnění.

Pokud spotřebitel odstoupení od smlouvy ve stanovené 14 denní lhůtě zaslal prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu tento email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné odstoupení od smlouvy v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti.

Reakce společnosti

Publikováno
20.8.2019 17:29, před 3 měsíci

Dobrý den,

prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com,

děkujeme Vám.


Jitka Hrůzová

Reakce spotřebitele

Publikováno
23.8.2019 14:01, před 3 měsíci

Dobrý den, kontaktovala jsem be2 na výše uvedené adrese a včera mi byl zaslán email, že mi jsou peníze vráceny na účet. Ještě je nemám připsané, ale věřím, že se tak v nejbližší době stane.
Děkuji vám moc za vaši pomoc.
JH

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.9.2019 23:06, před měsícem

Žádáme spotřebitelku o sdělení, zda se případ podařilo zdárně vyřešit.


Jitka Hrůzová

Reakce spotřebitele

Publikováno
3.10.2019 10:31, před měsícem

Dobrý den, peníze jsem již dostala na účet zpátky a zrušila si profil. Děkuji za vaši pomoc. JH