Společnost


Aboro s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#3504Reklamace poškozené věci

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

3 měsíce 25 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.06.2014, před 10 lety

Jiří Prášek

Znění stížnosti

Dne 5.6.2014 jsem přes internet zakoupil záchodové prkénko. dne 6.6 2014 jsem si ho byl vyzvednout ve skladě,Bagno.cz. Zaplatil jsem a jelikož byl obal nepoškozen tak jsem ho rozbaloval až doma.Doma jsem zjistil po rozbaleni,že má prasklý držák.Hne jsem volal do té firmy,abych jim zdělil závadu.9.6.2014 jsem ráno odvezl prkénko reklamovat.Praskle spoje byli viditelně zažloutlé.Reklamaci mi neuznali.Prkenko stalo 2221kč.Dobrý den pane Prášku,

Vaše reklamace č.P38 na zboží 8.9695.1.300.000.1 - WC LAUFEN PRO sedátko byla vyřešena.

Způsob vyřešení: Zamítnuto
Odůvodnění: Mechanicky poškozeno. Mechanicky vzniklé vady lze reklamovat pouze při výdeji zboží a to při jeho kontrole. Nelze uznat tedy mechanickou vadu po jeho odvezení.
WC sedátko LAUFEN PRO SPECIÁL si můžete vyzvednout na našem výdejním skladě v Praze 9-Horních Počernicích.


S přátelským pozdravem a přáním hezkého dne

Janka Hemrová
Tým Bagno.cz
+ 420 725 442 428


Požadované řešení

Požadoval bych uznání reklamace.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému