Společnost


IN TIME SPEDICE, spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:112
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#3521Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

9 měsíců 12 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.06.2014, před 8 lety

Michaela Novotná

Znění stížnosti

Posílám zásilky přes spediční společnost In time. Před nějakým časem byla jedna ze zásilek, která byla v originálním balení, zničena. Společnost se hájí tím, že zboží bylo špatně zabalené. Od velkoobchodného dodavatele mám však informaci, že takto balené zboží standartně odesílají zákazníkům a v minulosti žádný takový problém neměli. Když jsem se snažila reklamaci uplatnit, neuspěla jsem. Zásilka byla pojištěná na 12000Kč a cena zboží je 10500Kč. Jak se mohu bránit?


Produkt

Spediční společnost In time


Požadované řešení

Uvítala bych, kdyby mi společnost uhradila znehodnocené zboží, na kterém vznikla škoda.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.7.2014 13:57, před 8 lety

Předmětem smlouvy je přepravit zásilku z určitého místa do jiného určitého místa, případně i obstarání nebo provedení úkonů s přepravou souvisejících. Dle ustanovení § 2478 platí, že vznikne-li na převzaté zásilce při obstarávání přepravy škoda, zasílatel ji nahradí, neprokáže-li, že škodu nemohl odvrátit.
I v případě, kdy by se na smlouvu nahlíželo čistě jako na smlouvu o přepravě věci platí obdobná úprava. V tomto případě je vhodné zmínit § 2566 odst. 3 občanského zákoníku, který stanoví: Způsobí-li škodu vadný obal zásilky, dopravce se povinnosti k náhradě škody zprostí důkazem, že odesílatele na vadu při převzetí zásilky k přepravě upozornil; byl-li vydán nákladní nebo náložný list, musí v něm být vada obalu poznamenána. Neupozorní-li dopravce na vadný obal, zprostí se povinnosti k náhradě škody důkazem, že vadu nemohl při převzetí zásilky poznat.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.3.2015 14:11, před 8 lety

Společnost IN TIME SPEDICE, spol. s r.o. nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.