Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2791
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#35403Prémiové členství

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 1 den 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.09.2019, před 5 lety

Olivie Zemanová

Znění stížnosti

Dobrý den, jsem další z mnoha, kdo naletěl. Dne 9.9.2019 jsem se registrovala na seznamku be2. Seznamka v základní verzi nic nenabízela, proto jsem zaplatila prémiové členství na 1 měsíc (na zkoušku). Poté jsem obdržela email, kde se na konci malým písmem psalo, že pro moje ulehčení, se po měsíci předplatné obnoví samo, a to na 3 měsíce za 2247 Kč. Dnes 10. 9. 2019 jsem vytiskla odstoupení od smlouvy (výpověď), vlastnoručně podepsala a odeslala na email. V emailu jsem dále uvedla, že na základě čl. 17 GDPR žádám o smazání veškerých osobních údajů a profilu. A ještě jsem přiložila větu, že tímto ruším souhlas se zpracováním osobních údaů. Před chvílkou mi přišla pouze odpověď od automatu, že do 5 dní se mi někdo ozve.


Produkt

Prémiové členství


Požadované řešení

Zrušení členství, smazání profilu.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému