Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2359
Z toho za letošní rok:41
Stále v řešení:192
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 481 stížnostech.

#35403Prémiové členství

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 1 den 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.09.2019, před 5 měsíci

Olivie Zemanová

Znění stížnosti

Dobrý den, jsem další z mnoha, kdo naletěl. Dne 9.9.2019 jsem se registrovala na seznamku be2. Seznamka v základní verzi nic nenabízela, proto jsem zaplatila prémiové členství na 1 měsíc (na zkoušku). Poté jsem obdržela email, kde se na konci malým písmem psalo, že pro moje ulehčení, se po měsíci předplatné obnoví samo, a to na 3 měsíce za 2247 Kč. Dnes 10. 9. 2019 jsem vytiskla odstoupení od smlouvy (výpověď), vlastnoručně podepsala a odeslala na email. V emailu jsem dále uvedla, že na základě čl. 17 GDPR žádám o smazání veškerých osobních údajů a profilu. A ještě jsem přiložila větu, že tímto ruším souhlas se zpracováním osobních údaů. Před chvílkou mi přišla pouze odpověď od automatu, že do 5 dní se mi někdo ozve.


Produkt

Prémiové členství


Požadované řešení

Zrušení členství, smazání profilu.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.9.2019 08:34, před 5 měsíci

Spotřebitelka může odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, pokud ještě nedošlo k jejich splnění. Započala-li společnost s plněním služeb na základě výslovné žádosti spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradí spotřebitelka společnosti pouze poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení. Je-li sjednaná cena nepřiměřeně vysoká, uhradí spotřebitelka společnosti poměrnou část ceny odpovídající tržní hodnotě poskytovaného plnění.

Pokud spotřebitelka odstoupení od smlouvy ve stanovené 14 denní lhůtě zaslala prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušela zaslat, ale z důvodů na straně společnosti mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu tento e-mail, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné odstoupení od smlouvy v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitelku na jejích právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti.

Reakce společnosti

Publikováno
10.9.2019 16:07, před 5 měsíci

Dobrý den,

prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com,

děkujeme Vám.


Olivie Zemanová

Reakce spotřebitele

Publikováno
10.9.2019 16:10, před 5 měsíci

Dobrý den, všechny emaily jsem rovnou psala k na Vaší adresu a bez odezvy.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.10.2019 16:33, před 4 měsíci

Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.11.2019 05:36, před 3 měsíci

Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.