Společnost


Sconto Nábytek, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:45
Z toho za letošní rok:11
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

63%
37%
Toto skore je založeno na 11 stížnostech.

#35452Klamání zákazníka ze strany prodejce

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

16 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.09.2019, před 2 měsíci

Petr Závodný

Znění stížnosti

Dobrý den

Vyjadřuji hlubokou nespokojenost s plněním číslo e-shopové objednávky: 07637011 č kupní smlouvy 5847115. Objednávku jsem učinil 29.8.2019 na základě toho, že jídelní souprava a komoda jsou skladem- Stodůlky s dodáním ihned. Takže první rozčarování nastalo prováděním kompletáže zásilky na Černém mostě 11 dní!! Z dopravy se mi ozvala 8.9.2019 že nejdřív termín doručení je středa a dnes ve středu 11.9.2019 jsem po urgenci na dopravě zjistil, že je myšlena středa 18.9.2019 takže dalších 10 dnů navíc!!

Být v kuchyni bez jídelního stolu 3 týdny je docela problém. Znát tyto skutečnosti předem, nikdy bych toto zboží neobjednal u Vaší společnosti Sconto.

Petr Závodný
Tento dopis jsem odeslal na e-mail info@sconto.cz

Vysvětlení
Po provedení e-shopové objednávky a jeden z hlavních důvodu byla skutečnost že objednané zboží je ihned k odběru a součásti objednávky bylo využití nabízené dopravy do místa bydliště Praha 8 za 799kč

Po provedení objednávky jsem obdržel toto vyrozumění:

Dobrý den,
některou z položek Vaší objednávky momentálně nemáme v potřebném množství skladem na pobočce, ze které Vám bude expedována zásilka. Zboží budeme převážet z jiné pobočky, nebo objednáme u dodavatele. Dostupné zboží Vám rezervujeme. Jakmile bude zboží připraveno k expedici, předáme informaci přepravci, který Vás bude v dohledné době kontaktovat, aby s Vámi domluvil vhodný termín dopravy. Při té příležitosti si můžete s přepravcem domluvit další placené služby - výnos do patra, případně montáž. Na požádání Vám rádi následně vystavíme konečnou fakturu k Vašemu nákupu.
Platba je možná pouze v hotovosti.
Číslo kupní smlouvy: 5847115
Číslo e-shopové objednávky: 07637011
Způsob platby: Dobírkou
Způsob dopravy: SCONTO přepravní služba
Datum vytvoření objednávky: 29.8.2019

Závěr
Tak nějak zapomínají informovat zákazníky, kteří si objednávají v e.shopu
Sconta zboží ihned k odběru s dopravou že se možná za 3 týdny dočkají


Produkt

Vaše objednávka <1> Komoda INDIANA (413960309) 3399.0 Kč <1> Jídelní souprava KOALA (412985801) 7499.0 Kč Cena zboží celkem: 10898.0 Kč Cena dopravy: 799.0 Kč Cena za převoz zboží: 0.0 Kč Dobírka: 40.0 Kč Celkem k úhradě s DPH: 11737.0 Kč Děkujeme vám za nákup na sconto.cz a přejeme vám krásný zbytek dne, SCONTO nábytek


Požadované řešení

Zákazníky internetového obchodu Sconto, kteří si objednávají zboží mimo jiné podle dostupnost zboží přece nezajímají následné manipulace v mém případě zřejmě převážení zboží ze skladu ve Stodůlkách na Černý Most.A další skutečnost že objednáním dopravy je minimálně dalších 10-14 dnů navíc se taktéž nedovíte


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.9.2019 10:16, před 2 měsíci

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Jestliže zboží prodávající nedodá v tomto termínu, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.

Pokud by spotřebiteli vznikla kvůli tomuto porušení smluvní povinnosti ze strany společnosti škoda, mohl by žádat po společnosti náhradu této škody. Musel by však prokázat, že mu škoda vznikla, a že důvodem vzniku škody bylo porušení smluvní povinnosti ze strany prodávajícího.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Reakce společnosti

Publikováno
27.9.2019 08:08, před měsícem

Vážený pane Závodný,


za komplikace, které provázely Vaší e-shopovou objednávku se Vám omlouvám. Snažíme se objednané zboží vždy doručit do 14 dnů. Někdy ale nastanou výjimečné situace, kdy je e-shopových objednávek velké množství a dodání zboží se tak zpozdí. Na zlepšení a zrychlení celého procesu pracujeme.

Děkuji za pochopení a ještě jednou se omlouvám.


J. Hušek, SCONTO NÁBYTEK, s.r.o.


Petr Závodný

Uzavření stížnosti

Publikováno
28.9.2019 17:51, před měsícem

Hodnocení:

Komentář: Nábytkářská firma z Ostravy doručuje sortiment jídelní sety, komody atd. do 7-10dní za 252kč po celé republice bez ohledu na množství objednaného nábytku