Společnost


Sconto Nábytek, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:44
Z toho za letošní rok:10
Stále v řešení:4
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

63%
37%
Toto skore je založeno na 11 stížnostech.

#35512Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

19 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
15.09.2019, před měsícem

Radek Kubinčan

Znění stížnosti

Velmi špatná zkušenost. Zboží doručili poškozené (postel). Vady jsme si všimli až v bytě po vybalení. Není možné rozbalovat postel na ulici. Čelo postele je zlomené, což není na první pohled patrné z důvodu koženého čalounění. Technik vyslaný výrobcem sám uznal, že k poškození muselo dojít ve skladu, nebo při přepravě. Reklamace nám byla zamítnuta z důvodu špatné manipulace. Nedokáži si představit jak bychom s postelí manipulovali abychom zlomili čelo. Po odvolání na stav reklamace slíbeno předání na vedoucího reklamačního oddělení, ale ani zde pravděpodobně neuspějeme.


Produkt

Postel Florencia


Požadované řešení

Výměna zboží, výměna prasklého čela postele, vrácení


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.9.2019 08:29, před měsícem

Pokud nebylo dodáno zboží v odpovídající jakosti, jedná se o vadu, za kterou je odpovědný prodávající. Vzhledem k tomu, že zboží bylo reklamováno v prvních 6 měsících od jeho převzetí, platí právní vyvratitelná domněnka, že zboží bylo vadné již při převzetí. Odůvodnění zamítnutí reklamace by se tedy mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že věc nebyla vadná při převzetí. Zamítnutí reklamace je proto nutné přesvědčivě zdůvodnit.

Není-li zamítnutí reklamace řádně zdůvodněno a uplynula-li 30 denní lhůta pro vyřízení reklamace, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit, neboť jeho reklamace nebyla vyřízena včas (dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele). Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/nejcastejsi-problemy/zamitl-vam-prodejce-reklamaci-zbozi-prevzateho-pred-mene-nez-6-mesici/25.

Nebude-li možné vyřešit spor smírnou cestou, má spotřebitel možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Reakce společnosti

Publikováno
16.9.2019 09:00, před měsícem

Vážený pane Kubinčane,

po znovuprověření Vaší reklamace byla tato uznána a bylo objednáno nové čelo u výrobce. Jakmile dorazí na náš sklad, bude předáno k závozu naší dopravní firmě.

Omlouvám se Vám za komplikace.

S pozdravem,

J. Hušek. SCONTO NÁBYTEK, s.r.o.


Radek Kubinčan

Uzavření stížnosti

Publikováno
4.10.2019 22:11, před 15 dny

Hodnocení:

Komentář: Velice děkuji za pomoc s vyřešením reklamace. Nakonec vyřešeno zasláním nového dílu.