Počet nahlášených stížností: | 1194 |
Z toho za letošní rok: | 12 |
Stále v řešení: | 5 |
Do zdravotního zařízení s recepcí objednán 30kg balík dezinfekcí. Řidič se neobtěžoval ani přijet, natož přinést balík na recepci, jak mají v podmínkách uvedeno. Vyložil ho prostě v parcel shopu, se slovy, že budem sice nadávat, ale že je balík těžký a nikam ho nosit nebude. Takže my, podotýkám samé ženy jsme si zaplatily dodávku společností PPL, abysme ho nemusely tahat a on nám ho prostě nedovezl. Jedná se o známou firmu, kam běžně dodavatelé balíky nosí, nebo vozí na paletách, včetně společnosti PPL, takže řeči typu: že nás nebude hledat si může strčit někam, protože dobře ví kde ambulance je. Po zavolání na zákaznickou linku mi bylo sděleno, že musím zvednout telefon ikdyž operuju,
Č.balíku: 41451842648
Žádám řádné vysvětlení, jak si toto může dovolit společnost jakou je PPL a samozřejmě to, aby se to už neopakovalo a já si mohla normálně a klidně zboží přes PPL objednat. Argumenty typu, že mám zvedat telefon když zrovna operuju opravdu nejsou adekvátní, protože i v dnešní době existují lidé, kteří telefon nevlastní. Telefon už do objednávky nikdy neuvedu, aby se posléze neměli opět na co vymlouvat.
|
Tweet |