Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1194
Z toho za letošní rok:12
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#35566Nedodání zásilky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 3 dny

Detail stížnosti

Publikováno
17.09.2019, před 5 lety

Vladka Kaluscha

Znění stížnosti

Do zdravotního zařízení s recepcí objednán 30kg balík dezinfekcí. Řidič se neobtěžoval ani přijet, natož přinést balík na recepci, jak mají v podmínkách uvedeno. Vyložil ho prostě v parcel shopu, se slovy, že budem sice nadávat, ale že je balík těžký a nikam ho nosit nebude. Takže my, podotýkám samé ženy jsme si zaplatily dodávku společností PPL, abysme ho nemusely tahat a on nám ho prostě nedovezl. Jedná se o známou firmu, kam běžně dodavatelé balíky nosí, nebo vozí na paletách, včetně společnosti PPL, takže řeči typu: že nás nebude hledat si může strčit někam, protože dobře ví kde ambulance je. Po zavolání na zákaznickou linku mi bylo sděleno, že musím zvednout telefon ikdyž operuju,


Produkt

Č.balíku: 41451842648


Požadované řešení

Žádám řádné vysvětlení, jak si toto může dovolit společnost jakou je PPL a samozřejmě to, aby se to už neopakovalo a já si mohla normálně a klidně zboží přes PPL objednat. Argumenty typu, že mám zvedat telefon když zrovna operuju opravdu nejsou adekvátní, protože i v dnešní době existují lidé, kteří telefon nevlastní. Telefon už do objednávky nikdy neuvedu, aby se posléze neměli opět na co vymlouvat.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému