Společnost


Geis CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:175
Z toho za letošní rok:62
Stále v řešení:4
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#35676Zasilka 6135001079440

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 3 dny 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
23.09.2019, před měsícem

Przemyslaw Szymanski

Znění stížnosti

Dobrý den,

Prosím Vás mam velký problém s kurýrem který dneska tj. 23.09.2019 přivezl zásilku č.6135001079440 na adresu Bílý Újezd 79 s ELECTRO WORLD v Hradci Králové.

Jedna se o to že v objednávce bylo to že kurýr má s mojí pomoci vnést zásilku ( sporák - 35 kg ) na 1 patro.
Samozřejmě nechal to před vchodem vzal peníze od mojí přítelkyně která český jazyk nerozumí a odjel. Nečekal na mě jak jsme se domluvili telefonický.
Měl odvézt taký starý sporák. To taký neudělal. Když jsem mu zavolal tak byl arogantní a řekl že to dělat nebude že má moc práce a že ho to nezajímá.
Ted´ mám zásilku před bytem a nemůžu hodit jí sám na horu.

Prosím o co nejrychlejší reakce a vyjádřeni k ti situace která se mí stává po prve v životě.


Předem děkuji a čekam na odpověd´.

Szymanski Przemyslaw


Produkt

sporák MORA


Požadované řešení

Prosím jenom o to by kurýr se stavil co nejdřív a výzvědnou starý sporák.
Nový s pomocí souseda dám do bytu.


Děkuji


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.9.2019 10:38, před měsícem

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.10.2019 15:57, před 17 dny

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.