Společnost


BAŤA, akciová společnost

Počet nahlášených stížností:96
Z toho za letošní rok:4
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 11 stížnostech.

#35703Zamítnutí 2.reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 2 dny 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.09.2019, před rokem

Michaela Doubková

Znění stížnosti

dámská obuv 10155 5696614 320 ,599Kč
První reklamace 18322901
Druhá reklamace 18324169

Dobrý den,

dne 24.6.2018 jsem si na prodejně Baťa OC Chodov zakoupila boty a když jsem si je chtěla v zahraničí obout, zapínání nikde, což mi velmi zkomplikovalo pracovní večeři a musela jsem bleskově řešit koupi jiného páru.Tudíž dne 29. 7. 2018 došlo k první reklamaci, přičemž jsem při dotazu jaký preferuji postup souhlasila s opravou, protože jsem skutečně netušila, že se tato vada bude opakovat.

Po návratu z dovolené další sezónu se mi stalo totéž, při obouvání jsem zjistila, že zapínání na botě opět chybí! Spěchala jsem a opět jsem musela sáhnout po jiném páru! Tudíž 30.8.2019 znovu reklamováno.

Druhá reklamace byla 23.9.2019 k mému překvapení zamítnuta s tím, že boty byly často užívané, boty jsou sezónní/letní a v žádném případě jsem je nenosila pravidelně.

Jelikož se vada opakuje od počátku je zcela evidentní, že se jedná o vadný výrobek. Žádala jsem o vrácení peněz či poskytnutí kvalitního zapínání, které by se z boty neztrácelo.

Na Pražské pobočce OC Chodov, mi bylo sděleno, že je to pro ně ukončená záležitost, stejné vyjádření jsem odstala i ze zákaznického servisu.

Vzhledem k tomu, že je na reklamačním lístku razítko prodejny, reklamaci vyřizuje vedoucí pobočky, reklamační oddělení jako takové asi neexistuje.

V tuto chvíli mám boty zpět bez zapínání, tudíž bota na noze nedrží a nedá se nosit.
Prosím o radu a Váš názor na celou situaci.

Děkuji

s pozdravem
Michaela Doubková


Produkt

dámská obuv 10155 5696614 380 599,- Kč


Požadované řešení

Nové kvalitní zapínání či vrácení peněz.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.9.2019 12:13, před rokem

Uplynulo-li od zakoupení a převzetí zboží více než 6 měsíců, musela by v případě soudního sporu spotřebitelka prokázat, že zboží bylo vadné při převzetí. Pokud tedy bylo rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitelka se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitelka právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože její reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitelka právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.10.2019 11:08, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.