Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:669
Z toho za letošní rok:153
Stále v řešení:28
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

59%
41%
Toto skore je založeno na 235 stížnostech.

#35910Účtování minut navíc

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

1 měsíc 8 dnů 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.10.2019, před měsícem

Denisa Zapletalova

Znění stížnosti

Dobrý den,

společnosti O2 mi bylo naúčtováno 8 minut v rámci zahraničního roamingu (USA, Florida). Snažila jsem se dovolat svému manželovi, který byl taktéž na Floridě. Telefon byl zvednut na 7. pokus a hovor trval 2 minuty. Společnosti O2 mi však nauctovala i 6 neúspěšných spojení. Poplatky za spojení na Floride v rámci mého tarifu nejsou a manžel nemá hlasovou schránku. Důkazem toho, ze mi bylo 6 minut (v hodnotě asi 330 Kč) nauctovano neoprávněně je fakt, ze na manželově vyúčtování jsou pouze 2 přijaté minuty v rámci zahraničního roamingu.
Přesto, ze společnost O2 vedela o tom, ze mám jeho vyúčtování k dispozici, nebylo vyžádáno ani prověřeno a reklamace byla zamítnuta. Jak je možné se proti tomuto dále bránit?

Děkuji
Zapletalová


Požadované řešení

Požaduji, aby mi byly účtovány pouze 2 minuty hovoru, které skutečně proběhly.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.10.2019 14:56, před měsícem

Pokud spotřebitel s vyúčtováním služeb nesouhlasí, je třeba uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitel oprávněn uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.

V případě, že společnost reklamaci zamítla, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Reakce společnosti

Publikováno
14.10.2019 12:45, před 29 dny

Dobrý den,

některé americké a jihoamerické společnosti, které zajišťují propojování hovorů si můžou výjimečně naúčtovat poplatky už za čekání na lince/zvednutí sluchátka (a nikoliv pouze za spojený hovor, jak bývá u nás zvykem). V každém případě hovory probíhají plně v režii zahraničních sítí a O2CZ pouze dostává informaci o uskutečněných hovorech a jejich ceně, které poté zákazníkovi přeúčtujeme.
Každopádně jsem předal Vaši reklamaci k opětovnému prověření na příslušné oddělení. Kolegové Vás v rámci řešení budou kontaktovat, jakmile to bude možné, nejpozději však do jednoho kalendářního měsíce.

S přáním hezkého dne

Martin Stalmach
Guru pro Social Media, O2

Nyní se čeká na vyjádření spotřebitele.