Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:751
Z toho za letošní rok:61
Stále v řešení:30
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

59%
41%
Toto skore je založeno na 257 stížnostech.

#35910Účtování minut navíc

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 19 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
04.10.2019, před 8 měsíci

Denisa Zapletalova

Znění stížnosti

Dobrý den,

společnosti O2 mi bylo naúčtováno 8 minut v rámci zahraničního roamingu (USA, Florida). Snažila jsem se dovolat svému manželovi, který byl taktéž na Floridě. Telefon byl zvednut na 7. pokus a hovor trval 2 minuty. Společnosti O2 mi však nauctovala i 6 neúspěšných spojení. Poplatky za spojení na Floride v rámci mého tarifu nejsou a manžel nemá hlasovou schránku. Důkazem toho, ze mi bylo 6 minut (v hodnotě asi 330 Kč) nauctovano neoprávněně je fakt, ze na manželově vyúčtování jsou pouze 2 přijaté minuty v rámci zahraničního roamingu.
Přesto, ze společnost O2 vedela o tom, ze mám jeho vyúčtování k dispozici, nebylo vyžádáno ani prověřeno a reklamace byla zamítnuta. Jak je možné se proti tomuto dále bránit?

Děkuji
Zapletalová


Požadované řešení

Požaduji, aby mi byly účtovány pouze 2 minuty hovoru, které skutečně proběhly.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.10.2019 14:56, před 8 měsíci

Pokud spotřebitel s vyúčtováním služeb nesouhlasí, je třeba uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitel oprávněn uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.

V případě, že společnost reklamaci zamítla, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Reakce společnosti

Publikováno
14.10.2019 12:45, před 8 měsíci

Dobrý den,

některé americké a jihoamerické společnosti, které zajišťují propojování hovorů si můžou výjimečně naúčtovat poplatky už za čekání na lince/zvednutí sluchátka (a nikoliv pouze za spojený hovor, jak bývá u nás zvykem). V každém případě hovory probíhají plně v režii zahraničních sítí a O2CZ pouze dostává informaci o uskutečněných hovorech a jejich ceně, které poté zákazníkovi přeúčtujeme.
Každopádně jsem předal Vaši reklamaci k opětovnému prověření na příslušné oddělení. Kolegové Vás v rámci řešení budou kontaktovat, jakmile to bude možné, nejpozději však do jednoho kalendářního měsíce.

S přáním hezkého dne

Martin Stalmach
Guru pro Social Media, O2

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.11.2019 07:46, před 7 měsíci

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.


Denisa Zapletalova

Reakce spotřebitele

Publikováno
13.11.2019 08:05, před 7 měsíci

Dobrý den,

společnost O2 mne do dnešního nekontaktovala a neposkytla žádné vyjádření, jak bylo přislíbeno panem Stalmachem.

Zapletalová

Reakce společnosti

Publikováno
23.11.2019 12:13, před 6 měsíci

Dobrý den,

vidím, že jste byla ze strany kolegů 13. 11. kontaktována v rámci řešení, kdy Vám v rámci vstřícnosti byla reklamace uznána.
Váš podnět tak již považujeme za uzavřený.

S pozdravem

Martin Stalmach
Guru pro Social Media, O2


Denisa Zapletalova

Uzavření stížnosti

Publikováno
23.11.2019 12:46, před 6 měsíci

Hodnocení:

Komentář: Reklamace byla ze strany O2 kladně vyřízeny.