Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2217
Z toho za letošní rok:736
Stále v řešení:188
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 474 stížnostech.

#35966Zrušení prémiového účtu během prvních 14 dní

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 1 den 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
07.10.2019, před měsícem

Mirka Petrášková

Znění stížnosti

Bohužel jako spousta dalších jsem si 5.10.2019 založila prémiový účet u seznamovací společnosti be2, který byl uveden jako zkušební verze na 1 měsíc v ceně 149,- Kč.
Během několika minut jsem ovšm zjistila, že se jedná o společnost, která automaticky prodlužuje členství za nehorázný poplatek, který si sama strhne. Proto jsem se rozhodla o odstoupení od smlouvy, které jsem okamžitě napsala, podepsala, oskenovala a ještě tentýž den(večer) zaslala na tyto dva emaily: zakaznickyservis@be2.cz a michal.hlavacek@be2.com z kterých mi odpověděl automat, že na můj dotaz odpoví do 5ti pracovních dní.
Vzhledem k tomu, že všude čtu stížnosti na velice špatnou komunikaci s touto společností, bych Vás tímto chtěla požádat o pomoc, jelikož mám obavy o včasné vyřízení mé žádosti na zrušení mého účtu u společnosti Be2.

Během dnešního rána mi přišla do mailu tato odpověď od této společnosti:
Dobrý den,

děkujeme za Vaši zprávu.

Přijali jsme Vaši žádost adresovanou dTest.

Odstoupení od smlouvy již žel není možné, jelikož jste již hrazených služeb využil/a.

Jako vstříčný krok z naší strany byla již vypovězena automatická prolongace Vašeho Prémiového členství. Vaše Prémiové členství vyprší ke dni: 05/11/2019 a po uvedeném datu již nebude prodloužené.

Pokud máte další dotazy, neváhejte nás kontaktovat.


S přátelským pozdravem
be2 zákaznický servis
____________________
e-mail: zakaznickyservis@be2.cz
http://www.be2.cz

be2 S.à.r.l. 13 rue du Commerce, L-1351 Luxembourg
Commercial Register , B 123206
Managing Director: Laetitia Pateau

Mohu to tedy brát za uzavřenou záležitost a věřit, že moje Prémiové členství opravdu nebude prodlouženo a ten šílený poplatek cca 2300,-Kč nebude strhnut z mé karty ?


Produkt

prémiový účet be2


Požadované řešení

Odpověď na můj dotaz, zda mé Prémiové členství u společnosti be2 nebude opravdu prodlouženo


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.10.2019 12:03, před měsícem

Jestliže společnost veřejně sdělila spotřebiteli uvedené informace, je to pro ni závazné. V případě jakýchkoliv dalších pokusů o stažení peněz z karty, může spotřebitelka podat u banky reklamaci (chargeback) a vůči společnosti se odkázat na sdělení společnosti, že již další platby neproběhnou.

Stížnost přeřazujeme na společnost, aby měla možnost reagovat.

Reakce společnosti

Publikováno
8.10.2019 21:21, před měsícem

Dobrý den,

prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com.

Mějte prosím na paměti, že naše emaily mohou být automaticky uložené ve Vaší Nevyžádané poště (Spam/Junk). Skontrolujte si proto prosím i tenhle adresář ve Vaší elektronické poště.

Děkujeme Vám.


Mirka Petrášková

Reakce spotřebitele

Publikováno
9.10.2019 19:08, před měsícem

Společnosti jsem zaslala email s přílohou na zrušení prémiového účtu, opakovaně. Vždy se mi dostalo níše uvedené odpovědi:

Dobrý den,

děkujeme za Vaši zprávu.

Přijali jsme Vaši žádost adresovanou dTest.

Odstoupení od smlouvy již žel není možné, jelikož jste již hrazených služeb využil/a.

Jako vstříčný krok z naší strany byla již vypovězena automatická prolongace Vašeho Prémiového členství. Vaše Prémiové členství vyprší ke dni: 05/11/2019 a po uvedeném datu již nebude prodloužené.

Pokud máte další dotazy, neváhejte nás kontaktovat.


S přátelským pozdravem
be2 zákaznický servis
____________________
e-mail: zakaznickyservis@be2.cz
http://www.be2.cz

be2 S.à.r.l. 13 rue du Commerce, L-1351 Luxembourg
Commercial Register , B 123206
Managing Director: Laetitia Pateau

Předpokládám tedy, že tomuto "vstřícnému kroku" mohu věřit a prémiové členství vyprší dne 5.11.2019. Svoji platební kartu jsem zablokovala a čekám na vydání nové. Účet deaktivuji a již nikdy více na žádnou seznamku nevlezu díky této "výborné" zkušenosti.

A můj obrovský dík patří pracovníkům dTestu, myslím, že tu odvádí velký kus práce, jelikož velice rychle reagují na naše podané stížnosti.
Mirka Petrášková