Společnost


MADDANA s.r.o.

Počet nahlášených stížností:9
Z toho za letošní rok:9
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#36014Nevráceny peníze za vrácené zboží

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

10 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.10.2019, před 10 dny

Hana VOKŮRKOVÁ

Znění stížnosti

Pan J. mi nabídl, že zboží, které chci vrátit nemusím posílat poštou, ale že se pro něj zdarma staví kurýr. Kurýr zboží vyzvedl a od té doby pan Jabůrek nereaguje na telefony ani na e-mail, že bych ráda peníze za zboží chtěla v plné výši zpět. Když volám na e-shop, telefonní číslo mi hlásí, že neexistuje..



s pozdravem
Vokůrková


Produkt

KIJER8V140 Jersey prostěradlo fialové 140x200cm 1 ks 155 Kč


Požadované řešení

vrátit 155 kč


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.10.2019 10:11, před 10 dny

Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebitelovi peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat navíc zákonný úrok z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Nyní se čeká na vyjádření společnosti.