Společnost


AVAST Software s.r.o.

Počet nahlášených stížností:26
Z toho za letošní rok:13
Stále v řešení:4
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#36034Automatické prodloužení

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

10 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
09.10.2019, před 10 dny

Lucie Harasim

Znění stížnosti

Dobrý den, měla jsem zakoupenou roční licenci na Avast Clean up. Licenci jsem zakoupila 24.10.2018. Rozumím, že licence se může automaticky prodloužit. Bohužel, několikrát jsem se snažila ji zrušit, ale pokaždé se mi ukázala chyba serveru. Za původní licenci jsem zaplatila 390Kč, nyní se mi z účtu odečetla částka 790Kč, a to bez upozornění. Program již nepoužívám, nacházel se na jediném a momentálně nefunkčním počítači. Nehledě na to, že se částka odečetla z účtu i přes to, ze platnost uvedené karty vypršela loni v listopadu. Chci své předplatné zrušit a vrátit peníze, jelikož má stávající licence má trvat až do 24.10.2019 nerozumím, proč bych za službu měla platit dopředu a bez upozornění. Kdyby se jednalo o prodloužení v den vypršení mě stávající licence, byla by to má chyba, ale momentálně mám stále 14 do konce této doby.


Produkt

Avast Cleanup


Požadované řešení

Vracení částky a zrušení automatického prodloužení licence


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.10.2019 10:04, před 9 dny

Samotná prolongace smluvního vztahu není zakázaná. Co se týká prolongace, ta může být sjednána ve smlouvě a obecně platí, že se smlouva prodlužuje za stejných podmínek, pokud není již předem domluveno jinak.

Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.

Pokud společnost před uzavřením smlouvy spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Reakce společnosti

Publikováno
10.10.2019 10:23, před 9 dny

Dobrý den,

Vaše licence XXXXXXX byla automaticky obnovena na základě Vaší objednávky XXXXXXX z roku 2018.

V našem systému podpory Vám již bylo odpovězeno v tiketu č.09388653.

P.S. XXXXXXX je uvedeno u Vašich osobních údajů, které na této platformě nemůžeme sdílet.


Lucie Harasim

Reakce spotřebitele

Publikováno
18.10.2019 13:14, včera

Částka byla vrácena. Děkuji.

Nyní se čeká na vyjádření společnosti.