Počet nahlášených stížností: | 61 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 1 |
Klasický internetový nákup přes aboutyou.cz. Objednávka, dodání i poštovní vrácení 1 ks oblečení z celkových 3 ks proběhl hladce 31.7.2019. Peníze nikde - volala jsem na linku proč? - prý v zákaznickému účtu mám špatně uvedený IBAN - někdy 5.9.2019 jsem opravila (dle údajů ze svého inetového bankovnictví). Peníze stále nemám, je 11.10. Volala i psala jsem několikrát na kontaktní údaje na webu, na mail nikdo neodpovídá, v klient. servisu vždy jiný operátor s chabou znalostí češtiny, vždy stejná reakce - prý máte asi chybný IBAN, poté co se ohradím, že je už od 5.9. správně, stále stejná písnička: ano, vyčkejte, v řešení, nemůžu vám dát jiný kontakt (chtěla jsem si vyřešit sama), hned jim napíšu na ekonomické oddělení, dám jim vědět, zaurguji, ozveme se vám, nemůžu za to. Některý operátor je víc arogantní, jiný méně, ale v podstatě stále stejné, i když jsem byla slušná a korektní, pak již ostřejší.
Byl to můj u nich první a poslední nákup.
pouzdrové šaty, vel. 40, červené, stříbrná spona, číslo zboží 4207986, zn. Heine.
vrácení peněz za obratem vrácené - nepoužité zboží s visačkami, jak má být.
|
Tweet |