Společnost


Kaufland Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:299
Z toho za letošní rok:51
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

72%
28%
Toto skore je založeno na 54 stížnostech.

#36102Plesnivá avokáda

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
14.10.2019, před měsícem

Hedvika Rykalová

Znění stížnosti

Včera v Kaufland v Rychnově nad Kněžnou jsme s manželem zakoupili balení avokád. Všechna jsou zkazena a plesniva. Jsem těhotná a tohle kdybych nedej bože snedla , tak to je velký problém. Vyhozených 90 Kč.


Produkt

Avokada v síťce


Požadované řešení

Nový produkt nebo vracení peněz.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.10.2019 08:38, před měsícem

Podle § 3 odst. 1 písm. b) zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele (dále jen "ZOS") je prodávající povinen prodávat výrobky v předepsané nebo schválené jakosti. Není-li jakost předepsána, v jakosti obvyklé. To znamená, že prodávající musí nabízet čerstvé ovoce a zeleninu. Ovoce ani zelenina samozřejmě nesmí být zkažená nebo plesnivá.

Tato povinnost prodejce vyplývá i z ustanovení § 2161 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku. Prodávající musí kupujícímu odevzdat předmět koupě v ujednané jakosti. Ovoce a zelenina tedy musí být vhodná ke konzumaci, tj. bez plísní apod. Není-li tomu tak, může spotřebitelka žádat nápravu.

Dohled nad jakostí ovoce a zeleniny provádí podle ustanovení § 23 ZOS Státní zemědělská a potravinářská inspekce (dále jen "SZPI"). Pokud má spotřebitelka důvodné podezření, že prodejce nabízí závadné potraviny rostlinného původu, má možnost na webové stránce http://www.szpi.gov.cz/podnety-ke-kontrole.aspx dát SZPI podnět k prošetření. SZPI zjistí, zda došlo k porušení zákona a případně může uložit ve správním řízení prodejci pokutu.

Reakce společnosti

Publikováno
15.10.2019 10:30, před měsícem

Vážená zákaznice,

děkujeme za Váš podnět. Dovolujeme si Vám sdělit, že podněty zákazníků společnosti Kaufland zpracovává Zákaznické centrum, na které se můžete s důvěrou obrátit na telefonním čísle 800 165 894 nebo prostřednictvím e-mailu service@kaufland.cz.

Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.11.2019 07:10, před 27 dny

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.


Hedvika Rykalová

Uzavření stížnosti

Publikováno
14.11.2019 10:07, před 27 dny

Hodnocení:

Komentář: Kaufland mi zaslal poukaz na nákup v hodnotě zakoupených avokád a jako společnost se mi omluvil a přislíbil pečlivou kontrolu potravin.