Společnost


Lidl Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:589
Z toho za letošní rok:81
Stále v řešení:14
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

76%
24%
Toto skore je založeno na 113 stížnostech.

#3611Osočení z nezaplacení zboží. Bez řádné omluvy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 25 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
28.06.2014, před 8 lety

Zuzana Durlevićová

Znění stížnosti

Provozovna Praha Nárožní, 28.06.2014 čas placení u pokladny č.4 09.52 hodin. Po zaplacení a uložení zboží do vaši zaplacené papírové tašky jsem pomalým krokem opustila prodejnu. Na parkovišti mě došel váš zaměstnanec a oslovil mě ve znění že mám něco v tašce co jsem nezaplatila. Po rozhrabání a přeházení celého nákupu mi zdělil že je vše v pořádku a asi jsou špatně odblokované sýry co jsem řádně zakoupila. Nákup jsem si uložila tak, aby jsem vše donesla domů v pořádku (jahody). Váš zaměstnanec mi vše přeházel, jahody pomačkal a ani se neobtěžoval se umluvit. Když už udělá vaše pokladní chybu a neodblokuje zboží na pokladně, po té jsem osočena že jsem něco nezaplatila a jsem odchycena na parkovišti kde přihlížejí zvědavě všichni okolo a váš zaměstnanec se ani neomluví.
Já se ptám" Co si ještě dovolíte k zákazníkovy, který si jde ve vší slušnosti v klidu a v pohodě do vaší provozovny nakoupit a vše řádně na pokladně zaplatí poděkuje a přesto se setká s takovým to chováním.


Požadované řešení

Řádné proškolení vašich zaměstnanců. V případě neadekvátního zásahu je nutné se řádně omluvit a zjednat nápravu.
Zákazník nesmí odcházet se špatným pocitem a že tento obchod už nechce navštívit.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.7.2014 13:59, před 8 lety

Spotřebitel nemá povinnost se této kontrole podrobit, zaměstnanec ji může učinit pouze s jeho souhlasem. Zadržet podezřelého z trestného činu by mohl pouze v případě, že osoba byla přistižena při trestném činu nebo bezprostředně poté, pokud je to nutné ke zjištění její totožnosti, k zamezení útěku nebo k zajištění důkazů. Pokud se jednalo o pochybení pokladní, byla by slušnost omluvit se.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.1.2015 11:41, před 8 lety

Vzhledem k datu podání stížnosti se společnost Lidl Česká republika v.o.s. rozhodla pro nevyužití možnosti reakce. Stížnost z tohoto důvodu uzavíráme.