Společnost


Lidl Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:254
Z toho za letošní rok:58
Stále v řešení:8
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

80%
20%
Toto skore je založeno na 63 stížnostech.

#36147Zaplatil jsem za zboží, ale přišla mi jen polovina

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

1 měsíc 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.10.2019, před měsícem

Martin Pluháček

Znění stížnosti

Objednal jsem dve parkside utahovacky, ale prisla mi jen,jedna I když jsem,zaplatil za obe. Nasledne na info lidel mi bylo receno, ze mi poslou tu druhou nesledujici den, ale ze musim opet znovu za toto zbozi zaplati! Nasladne vypsat dobropis a pak cekat zakomem 30denni lhutou na penize!!! Tak nevím jestli u vas berete drogy vsichni nebo jen ta pani na infu? Dnes to budu resit, pokud se nedomluvim, tak to budu resit čoi!!!


Požadované řešení

Chi poslat utahovacku na svou adresu a to ihned!


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.10.2019 08:28, před měsícem

Pokud zboží nebylo dodáno v odpovídajícím množství, může spotřebitel uplatnit u prodávajícího práva z vadného plnění. Spotřebitel má v tomto případě nárok na dodání chybějící věci. Není-li možné chybějící věc dodat, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel žádat přiměřenou slevu.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Reakce společnosti

Publikováno
18.10.2019 16:08, před 29 dny

Dobrý den, pane Pluháčku,

mrzí nás, že jste nebyl s naším postupem spokojen. Váš podnět předáme odpovědným kolegům, kteří se Vám ozvou s aktuálními informacemi o Vaší objednávce.

Děkujeme za trpělivost a přejeme pěkný den.

Lidl Česká republika


Martin Pluháček

Reakce spotřebitele

Publikováno
22.10.2019 20:03, před 25 dny

Od 17.10 cekam na vraceni penez zpet na ucet a nic?! Za zbozi jsem zapkatil dvakrat, ale penize zatim nikde! Uz si v zivote nic u vas nekoupim!

Reakce společnosti

Publikováno
29.10.2019 14:43, před 18 dny

Dobrý den, pane Pluháčku,

chápeme Vaše rozhořčení a omlouváme se za prodlevu. Váš podnět zaurgujeme u odpovědných kolegů.

Děkujeme za trpělivost. S pozdravem

Lidl Česká republika


Martin Pluháček

Reakce spotřebitele

Publikováno
29.10.2019 15:36, před 18 dny

Dnes je 29.10 a penize nikde!!! Doufam, ze to odradi co bejvice vasich zakazniku! Je to opravdu neuveritelne!!!

Reakce společnosti

Publikováno
31.10.2019 16:15, před 16 dny

Dobrý den, pane Pluháčku,

požadavek na vrácení částky 1190 Kčbyl odeslán na banku dne 29. 10. 2019. Vrácená částka by měla být v nejbližších dnech připsána na Váš účet. Proto prosíme o kontrolu Vašeho internetového bankovnictví.

V případě, že Vám peníze na Váš bankovní účet nebyly vráceny, doporučíme Vám kontaktovat Vaši banku.

Přejeme Vám příjemný den. S pozdravem

Lidl Česká republika

Nyní se čeká na vyjádření spotřebitele.