Společnost


CELMAR MEDIA s.r.o.

Počet nahlášených stížností:19
Z toho za letošní rok:6
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 6 stížnostech.

#36156Nedodání zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
16.10.2019, před 12 měsíci

Eva Kotrčová

Znění stížnosti

Dobrý den,

dne 1.10.2019 jsem si u Vás objednala COPPER CHEF. Dne 2.10.2019 mi přišlo e-mailem potvrzení objednávky s číslem 867095.
Chtěla bych se zeptat, jak to s mojí objednávkou vypadá a kdy přibližně bude objednané zboží zasláno.

Předem děkuji.
S pozdravem Eva Kotrčová.


Produkt

COPPER CHEF - sada 8 kusů


Požadované řešení

Prosím o sdělení, jestli se řeší moje objednávka.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.10.2019 11:39, před 12 měsíci

Návrh dodat zboží za určenou cenu učiněný při podnikatelské činnosti reklamou, v katalogu nebo vystavením zboží je nabídkou s výhradou vyčerpání zásob nebo ztráty podnikatele plnit. Pokud spotřebitelka přijme tuto nabídku, vzniká kupní smlouva a strany jsou vázané právy a povinnostmi z tohoto závazku. Prodávající má povinnost dodat sjednané zboží a spotřebitelka má povinnost zaplatit ujednanou kupní cenu.

Pokud prodávající nedodá zboží ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je povinen plnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže prodávajícího zboží nedodá, upozorní jej spotřebitel, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky). Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky (pokud bylo zboží hrazeno před dodáním). Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.

Dozor nad ochranou spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce, je tedy možné obrátit se s podnětem k tomuto úřadu. Podat podnět je možné prostřednictvím následujícího webového odkazu www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.

Reakce společnosti

Publikováno
16.10.2019 16:39, před 12 měsíci

Dobrý den,

paní Kotrčovou jsme informovali telefonicky ohledně doručení objednávky.

S pozdravem
Tým BCTV

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.11.2019 06:57, před 11 měsíci

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.12.2019 13:30, před 10 měsíci

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.