Počet nahlášených stížností: | 674 |
Z toho za letošní rok: | 13 |
Stále v řešení: | 11 |
Dobrý den,
chtěla bych si touto cestou stěžovat na zrušení čísla předplacené karty, které jsem měla přenesené k Vodafone. Číslo používám pouze jako kontaktní, mám jej trvale přesměrované na jiný mobilní telefon a přes účet nastavené pravidelné dobíjení. Minulý týden mě kamarádka upozornila, že na číslo se nelze dovolat, v prodejně Vodafone mi řekli, že číslo bylo před pár dny zrušeno. Poslední dobití asi neproběhlo, jak mělo, o čemž jsem ale neměla ani tušení. Když jsem žádala o obnovení čísla, bylo mi řečeno, že ačkoli je číslo nyní na 6 měsíců v karanténě a uvolněno do prodeje znovu zatím nebylo, není u předplacených karet možné obnovení. S tím rozhodně nesouhlasím. Mám doklady o registraci čísla, SIM kartu, na kterou bylo číslo registrováno, vše mohu doložit. Pokud je technicky možné obnovit telefonní číslo registrované na jméno, musí být technicky možné i obnovení neregistrovaného čísla, je to jen o ochotě poskytovatele. V příloze naskenované doklady, že SIM registrovaná k číslu patří opravdu mně.
Děkuji,
Eva P.
Předplacená karta Vodafone
Obnovení čísla
|
Tweet |