Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:396
Z toho za letošní rok:38
Stále v řešení:17
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

58%
42%
Toto skore je založeno na 97 stížnostech.

#36245Zrušení telefonního čísla předplacené karty u Vodafone

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 9 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.10.2019, před 10 měsíci

Eva Papežová

Znění stížnosti

Dobrý den,

chtěla bych si touto cestou stěžovat na zrušení čísla předplacené karty, které jsem měla přenesené k Vodafone. Číslo používám pouze jako kontaktní, mám jej trvale přesměrované na jiný mobilní telefon a přes účet nastavené pravidelné dobíjení. Minulý týden mě kamarádka upozornila, že na číslo se nelze dovolat, v prodejně Vodafone mi řekli, že číslo bylo před pár dny zrušeno. Poslední dobití asi neproběhlo, jak mělo, o čemž jsem ale neměla ani tušení. Když jsem žádala o obnovení čísla, bylo mi řečeno, že ačkoli je číslo nyní na 6 měsíců v karanténě a uvolněno do prodeje znovu zatím nebylo, není u předplacených karet možné obnovení. S tím rozhodně nesouhlasím. Mám doklady o registraci čísla, SIM kartu, na kterou bylo číslo registrováno, vše mohu doložit. Pokud je technicky možné obnovit telefonní číslo registrované na jméno, musí být technicky možné i obnovení neregistrovaného čísla, je to jen o ochotě poskytovatele. V příloze naskenované doklady, že SIM registrovaná k číslu patří opravdu mně.

Děkuji,
Eva P.


Produkt

Předplacená karta Vodafone


Požadované řešení

Obnovení čísla


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.10.2019 15:29, před 10 měsíci

Podmínky dobíjení předplacené karty jsou k nalezení zde: https://www.vodafone.cz/predplacene-karty/ po rozkliknutí otázky "Jaká je platnost kreditu na kartě a kolik musím dobít?"

Společnost zde uvádí: "Platnost dobitého kreditu je 10 měsíců, pak máte další 3 měsíce možnost dobít si svou kartu a získat propadlý kredit zpět. Minimální výše dobití, aby karta fungovala, je 200 Kč / rok. Pozor, po 13 měsících bude vaše předplacená karta deaktivována a s ní i telefonní číslo." Pokud tedy nebyl kredit dobit po uvedenou dobu, je společnost oprávněna číslo i kartu deaktivovat.

Zákon společnosti neukládá povinnost znovuobnovit zákazníkovi číslo, které již bylo deaktivováno. Je možné, aby společnost spotřebitelce číslo znovu přidělila v zájmu udržení si zákazníka, není to však její povinností.

Reakce společnosti

Publikováno
30.10.2019 11:15, před 10 měsíci

Dobrý den, paní Papežová,

jak zmínil dTest, kredit na dobíjecí kartě platí 10 měsíců. Pak máte ještě další 3 měsíce, během kterých je možné dobít a číslo oživit. Pokud jste ale 13 měsíců nedobila kredit, číslo jsme zrušili a už ho není možné obnovit. Pokud jde o číslo, které jste k Vodafonu přenesla od jiného operátora, vrací se po zrušení zpět k původnímu operátorovi.

Přeji pěkný den.

Martina Bakerová
Péče o zákazníky

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.11.2019 13:22, před 9 měsíci

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.


Eva Papežová

Uzavření stížnosti

Publikováno
29.11.2019 13:27, před 9 měsíci

Hodnocení: