Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:674
Z toho za letošní rok:13
Stále v řešení:11
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 144 stížnostech.

#36245Zrušení telefonního čísla předplacené karty u Vodafone

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 9 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.10.2019, před 4 lety

Eva Papežová

Znění stížnosti

Dobrý den,

chtěla bych si touto cestou stěžovat na zrušení čísla předplacené karty, které jsem měla přenesené k Vodafone. Číslo používám pouze jako kontaktní, mám jej trvale přesměrované na jiný mobilní telefon a přes účet nastavené pravidelné dobíjení. Minulý týden mě kamarádka upozornila, že na číslo se nelze dovolat, v prodejně Vodafone mi řekli, že číslo bylo před pár dny zrušeno. Poslední dobití asi neproběhlo, jak mělo, o čemž jsem ale neměla ani tušení. Když jsem žádala o obnovení čísla, bylo mi řečeno, že ačkoli je číslo nyní na 6 měsíců v karanténě a uvolněno do prodeje znovu zatím nebylo, není u předplacených karet možné obnovení. S tím rozhodně nesouhlasím. Mám doklady o registraci čísla, SIM kartu, na kterou bylo číslo registrováno, vše mohu doložit. Pokud je technicky možné obnovit telefonní číslo registrované na jméno, musí být technicky možné i obnovení neregistrovaného čísla, je to jen o ochotě poskytovatele. V příloze naskenované doklady, že SIM registrovaná k číslu patří opravdu mně.

Děkuji,
Eva P.


Produkt

Předplacená karta Vodafone


Požadované řešení

Obnovení čísla


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému