Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:353
Z toho za letošní rok:43
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

56%
44%
Toto skore je založeno na 90 stížnostech.

#36245Zrušení telefonního čísla předplacené karty u Vodafone

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 9 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.10.2019, před měsícem

Eva Papežová

Znění stížnosti

Dobrý den,

chtěla bych si touto cestou stěžovat na zrušení čísla předplacené karty, které jsem měla přenesené k Vodafone. Číslo používám pouze jako kontaktní, mám jej trvale přesměrované na jiný mobilní telefon a přes účet nastavené pravidelné dobíjení. Minulý týden mě kamarádka upozornila, že na číslo se nelze dovolat, v prodejně Vodafone mi řekli, že číslo bylo před pár dny zrušeno. Poslední dobití asi neproběhlo, jak mělo, o čemž jsem ale neměla ani tušení. Když jsem žádala o obnovení čísla, bylo mi řečeno, že ačkoli je číslo nyní na 6 měsíců v karanténě a uvolněno do prodeje znovu zatím nebylo, není u předplacených karet možné obnovení. S tím rozhodně nesouhlasím. Mám doklady o registraci čísla, SIM kartu, na kterou bylo číslo registrováno, vše mohu doložit. Pokud je technicky možné obnovit telefonní číslo registrované na jméno, musí být technicky možné i obnovení neregistrovaného čísla, je to jen o ochotě poskytovatele. V příloze naskenované doklady, že SIM registrovaná k číslu patří opravdu mně.

Děkuji,
Eva P.


Produkt

Předplacená karta Vodafone


Požadované řešení

Obnovení čísla


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.10.2019 15:29, před měsícem

Podmínky dobíjení předplacené karty jsou k nalezení zde: https://www.vodafone.cz/predplacene-karty/ po rozkliknutí otázky "Jaká je platnost kreditu na kartě a kolik musím dobít?"

Společnost zde uvádí: "Platnost dobitého kreditu je 10 měsíců, pak máte další 3 měsíce možnost dobít si svou kartu a získat propadlý kredit zpět. Minimální výše dobití, aby karta fungovala, je 200 Kč / rok. Pozor, po 13 měsících bude vaše předplacená karta deaktivována a s ní i telefonní číslo." Pokud tedy nebyl kredit dobit po uvedenou dobu, je společnost oprávněna číslo i kartu deaktivovat.

Zákon společnosti neukládá povinnost znovuobnovit zákazníkovi číslo, které již bylo deaktivováno. Je možné, aby společnost spotřebitelce číslo znovu přidělila v zájmu udržení si zákazníka, není to však její povinností.

Reakce společnosti

Publikováno
30.10.2019 11:15, před měsícem

Dobrý den, paní Papežová,

jak zmínil dTest, kredit na dobíjecí kartě platí 10 měsíců. Pak máte ještě další 3 měsíce, během kterých je možné dobít a číslo oživit. Pokud jste ale 13 měsíců nedobila kredit, číslo jsme zrušili a už ho není možné obnovit. Pokud jde o číslo, které jste k Vodafonu přenesla od jiného operátora, vrací se po zrušení zpět k původnímu operátorovi.

Přeji pěkný den.

Martina Bakerová
Péče o zákazníky

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.11.2019 13:22, před 8 dny

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.


Eva Papežová

Uzavření stížnosti

Publikováno
29.11.2019 13:27, před 8 dny

Hodnocení: