Počet nahlášených stížností: | 381 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 0 |
Již 2x jsem telefonicky rušil zasílání produktů, vždy bylo přislíbeno včetně potvrzení do e-mailu a stále jsem e-mail nedostal a zboží chodí stále.
Při zasláni e-mailu na adresu info@naturamed.cz přišla jen anglicky odpvěď e-mail smazán bez přečtení. V e-mailu jsem žádal o zrušení zasílání a též výmaz v souladu s GDPR.
Jedná se o zrušení zasílání FlexiMed, dále mi prý dorazil zkušební balíček ProMan který nikdy nedorazil a přestože jsem zasílání zrušil tak mi dorazil ProMan plus 60 tbl za 599, kdy mám prý zaplatit jen 49kč, písemně mi opět nikdo nepotvrdil.
FlexiMed, ProMan
Ukončení zasílání a výmaz osobních údajů v souladu s GDPR
|
Tweet |