Společnost


Interdate S.A.

Počet nahlášených stížností:527
Z toho za letošní rok:156
Stále v řešení:27
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

82%
18%
Toto skore je založeno na 140 stížnostech.

#36406Ukončení Premium účtu na C-Date a následné smazání profilu

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 hodina 27 minut

Detail stížnosti

Publikováno
25.10.2019, před 27 dny

Jaromír Obdržálek

Znění stížnosti

Dobrý den,
prosím Vás o zrušení Prémiového členství na C-Date.
Učet byl zřízen dne 24.10.19 přes email (viz referenční údaje)
ID KONTAKTU JE:6SG7EG51
Ruším premiové členství ve výpovědní lhůtě 14 dní podle jejich uvedených podmínek.
Důvodem je automatické prodlužování premia ze strany C-date.
Email se žádostí o ukončení jsem odeslal na jejich podporu service@c-date.cz bohužel bez odpovědi.Jiný způsob zrušení jsem bohužel nenašel.
Děkuji za rychlé vyřízení.


Produkt

Premium účet na C-Date


Požadované řešení

Ukončení Premium účtu na C-Date a následné smazání profilu


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.10.2019 13:29, před 27 dny

Spotřebitel může odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, pokud ještě nedošlo k jejich splnění. Započala-li společnost s plněním služeb na základě výslovné žádosti spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradí spotřebitel společnosti pouze poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení. Je-li sjednaná cena nepřiměřeně vysoká, uhradí spotřebitel společnosti poměrnou část ceny odpovídající tržní hodnotě poskytovaného plnění.

Pokud spotřebitel odstoupení od smlouvy ve stanovené 14 denní lhůtě zaslal prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy či faxu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu tento email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné odstoupení od smlouvy v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace prostřednictvím našeho portálu, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.

Reakce společnosti

Publikováno
25.10.2019 14:08, před 27 dny

Dobrý den,

prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese: zdenek.vencl@c-date.com

Mějte prosím na paměti, že naše emaily mohou být automaticky uložené ve Vaší Nevyžádané poště (Spam/Junk). Skontrolujte si proto prosím i tenhle adresář ve Vaší elektronické poště.

Děkujeme Vám.


Jaromír Obdržálek

Uzavření stížnosti

Publikováno
25.10.2019 14:51, před 27 dny

Hodnocení:

Komentář: Poskytovatel C-date mi vypověděl automatickou prologaci mého premiového členství tudíž mi mé členství po 24.11.19 nebude prodlouženo.
Za tento způsob vyřešení mé žádosti týmu C-DATE děkuji.