Počet nahlášených stížností: | 56 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den, rádi jsme se přidali k myšlence vašeho obchodního domu Globus o šetrném přístupu k životnímu prostředí a zakoupili ovosáčky, které opakovaně poslouží místo mikrotenových. Tento produkt jsme zakoupili na samoobslužné pokladně, neboť tyto inovativní způsoby prodeje se nám zamlouvají. Bohužel k naší smůle jsme příští nákup uskutečnili na klasické pokladně obsluhované pokladní. Ovosáčky nám pokladní znovu namarkovala a po našem dotazu proč? nám sdělila, že je nemáme orazítkované a neomaleně pronesla ¨MÁTE SI TO HLÍDAT¨! Jak si můžeme hlídat stanovy Globusu které by měli zaznít, nebo znějí na školení zaměstnanců? Proto bych apeloval na IT techniky kteří bdí nad správou systémů samoobslužných pokladen. Prosím zadejte do systému výstrahu při načtení tohoto produktu např. "NUTNO OPATŘIT RAZÍTKEM NA INFORMACÍCH" Každý inovativní počin má jistě své drobné mušky, které se dají odstranit. Já věřím, že i v tomto případě tuto chybku napravíte a nebudete tak sabotovat bohulibý záměr vašeho jednatele společnosti Globus ČR pana Hanse-Jörga Bauera.
Děkuji
S pozdravem a přáním hezkého dne Fuksa
Ovosáčky Globus
Prosím zadejte do systému výstrahu při načtení tohoto produktu např. "NUTNO OPATŘIT RAZÍTKEM NA INFORMACÍCH"
|
Tweet |