Společnost


Globus ČR, k.s.

Počet nahlášených stížností:56
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

72%
28%
Toto skore je založeno na 11 stížnostech.

#36429Ovosáček

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 2 dny 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.10.2019, před 4 lety

Tomáš Fuksa

Znění stížnosti

Dobrý den, rádi jsme se přidali k myšlence vašeho obchodního domu Globus o šetrném přístupu k životnímu prostředí a zakoupili ovosáčky, které opakovaně poslouží místo mikrotenových. Tento produkt jsme zakoupili na samoobslužné pokladně, neboť tyto inovativní způsoby prodeje se nám zamlouvají. Bohužel k naší smůle jsme příští nákup uskutečnili na klasické pokladně obsluhované pokladní. Ovosáčky nám pokladní znovu namarkovala a po našem dotazu proč? nám sdělila, že je nemáme orazítkované a neomaleně pronesla ¨MÁTE SI TO HLÍDAT¨! Jak si můžeme hlídat stanovy Globusu které by měli zaznít, nebo znějí na školení zaměstnanců? Proto bych apeloval na IT techniky kteří bdí nad správou systémů samoobslužných pokladen. Prosím zadejte do systému výstrahu při načtení tohoto produktu např. "NUTNO OPATŘIT RAZÍTKEM NA INFORMACÍCH" Každý inovativní počin má jistě své drobné mušky, které se dají odstranit. Já věřím, že i v tomto případě tuto chybku napravíte a nebudete tak sabotovat bohulibý záměr vašeho jednatele společnosti Globus ČR pana Hanse-Jörga Bauera.

Děkuji

S pozdravem a přáním hezkého dne Fuksa


Produkt

Ovosáčky Globus


Požadované řešení

Prosím zadejte do systému výstrahu při načtení tohoto produktu např. "NUTNO OPATŘIT RAZÍTKEM NA INFORMACÍCH"


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému