Společnost


Globus ČR, k.s.

Počet nahlášených stížností:37
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

70%
30%
Toto skore je založeno na 10 stížnostech.

#36429Ovosáček

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 2 dny 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.10.2019, před rokem

Tomáš Fuksa

Znění stížnosti

Dobrý den, rádi jsme se přidali k myšlence vašeho obchodního domu Globus o šetrném přístupu k životnímu prostředí a zakoupili ovosáčky, které opakovaně poslouží místo mikrotenových. Tento produkt jsme zakoupili na samoobslužné pokladně, neboť tyto inovativní způsoby prodeje se nám zamlouvají. Bohužel k naší smůle jsme příští nákup uskutečnili na klasické pokladně obsluhované pokladní. Ovosáčky nám pokladní znovu namarkovala a po našem dotazu proč? nám sdělila, že je nemáme orazítkované a neomaleně pronesla ¨MÁTE SI TO HLÍDAT¨! Jak si můžeme hlídat stanovy Globusu které by měli zaznít, nebo znějí na školení zaměstnanců? Proto bych apeloval na IT techniky kteří bdí nad správou systémů samoobslužných pokladen. Prosím zadejte do systému výstrahu při načtení tohoto produktu např. "NUTNO OPATŘIT RAZÍTKEM NA INFORMACÍCH" Každý inovativní počin má jistě své drobné mušky, které se dají odstranit. Já věřím, že i v tomto případě tuto chybku napravíte a nebudete tak sabotovat bohulibý záměr vašeho jednatele společnosti Globus ČR pana Hanse-Jörga Bauera.

Děkuji

S pozdravem a přáním hezkého dne Fuksa


Produkt

Ovosáčky Globus


Požadované řešení

Prosím zadejte do systému výstrahu při načtení tohoto produktu např. "NUTNO OPATŘIT RAZÍTKEM NA INFORMACÍCH"


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.10.2019 11:45, před rokem

V případě, že je nesprávně naúčtováno zboží a kupující tuto skutečnost může prokázat, je prodejce povinen vrátit peněžní prostředky uhrazené navíc. Pokud tak neučiní, získá majetkový prospěch bez právního důvodu.

Dozor v oblasti správného účtování nákupu provádí Česká obchodní inspekce. V případě opakovaného nesprávného účtování zboží by mohl spotřebitel zvážit podání podnětu správnímu orgánu, který může za zjištěný správní delikt uložit podnikateli pokutu.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.11.2019 16:56, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.