Společnost


BONAMI.CZ, a.s.

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#36632Nenavrácení peněz za nedoručené zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 8 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
04.11.2019, před 11 měsíci

Adriana Kubínová

Znění stížnosti

Zboží mělo 4týdny zpoždení a nakonec nebylo doručeno. Peníze mi nahráli formou kreditu kterých jsem potom chtěla využít jen že nešlo čerpat celou částku 488 Kč kterých jsem jim zaplatila za ono nedoručené zboží. Když jsem si na to stěžovala a chtěla jsem peníze vrátit na účet tak si zablokovali můj email a nemohla jsem se ani dovolat.

Č objednávky bylo 92041409.


Produkt

Koberec https://www.bonami.cz/p/koberec-vitaus-robin-80-x-120-cm


Požadované řešení

No určitě bych požadovala komunikaci ze strany Bonami a rozhodně žádám o navrácení peněz a to do konce týdne.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.11.2019 13:20, před 11 měsíci

Pokud se smluvní strany dohodly na zrušení smlouvy od počátku, mají povinnost vrátit si plnění tak, jak si sjednaly. Strana, která takto nepostupuje, drží majetkový prospěch bez právního důvodu (právní důvod dohodou o zániku smlouvy odpadl), jednalo by se tedy o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Společnost je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Reakce společnosti

Publikováno
12.11.2019 18:22, před 10 měsíci

Dobrý den, paní Kubínová,

děkujeme za vaši zprávu a za komplikace se omlouváme. Ráda bych celou situaci vysvětlila. Dodavatel nás bohužel informoval, že nebude schopen vámi objednaný produkt doručit a z tohoto důvodu jsme byli nuceni zboží stornovat. Moc mne to mrzí. Kredity jsme vám nahráli, na váš Bonami účet jako kompenzaci, nikoli místo navrácení platby, které se dají uplatnit do 20% ceny objednávky. Peníze za zrušené zboží jsme již poslali na váš bankovní účet. Budu moc ráda, pokud mi na e-mailové adrese sluzebnicek@bonami.cz potvrdíte, že jste peníze obdržela. E-mailové adresy v žádném případě neblokujeme, v tomto případě se jedná o problém na straně poskytovatele e-mailové schránky, který jsem obratem vyřešila.

Přijměte prosím ještě jednou naši omluvu a budu ráda, pokud mi napíšete na e-mail výše.

Přeji hezky den, za Bonami Veronika.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.12.2019 11:10, před 9 měsíci

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.1.2020 16:04, před 8 měsíci

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.