Společnost


Centrální výběrová řízení a.s.

Počet nahlášených stížností:65
Z toho za letošní rok:51
Stále v řešení:6
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

77%
23%
Toto skore je založeno na 9 stížnostech.

#36697Odcizené osobní údaje Alena Honzárková

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 den 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.11.2019, před 16 dny

Alena Honzárková

Znění stížnosti

Dobrý den,
dnes nám pán z této firmy nabízel služby. V podstatě nabízel pouze informace ohledně lepší ceny elektřiny. Na základě vyúčtování, které chtěl vidět pouze kvůli tarifu začal sepisovat “dotazník” a poprosil ještě o nějaké informace. Po chvilce mi dal k podpisu plnou moc, další dva papíry a vyfotil si OP. Když jsem dané papíry viděla, vše jsem přečetla a nic z toho co mi tvrdil nebyla pravda. Žádný dokument jsem nepodepsala, tak pán pouze přes jeden list napsal storno ukázal mi jak mi jak maže fotografii OP a velice svižně utekl. Výsledkem jsou tedy odcizené osobní údaje bez mého souhlasu. Je možné se bránit před zneužitím osobních údajů?


Produkt

Centrální výběrová řízení a.s. Výběrové řízení


Požadované řešení

Přeji si zaručení, ze strany dané firmy, že mé osobní údaje nezneužije.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.11.2019 07:55, před 15 dny

Spotřebitelka může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud spotřebitelka odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitelky nakládat s jejími osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů.

Reakce společnosti

Publikováno
7.11.2019 13:33, před 14 dny

Dobrý den, paní Honzárková,

přihláškou do výběrového řízení se naše společnost zavazuje, že pro zákazníka zcela zdarma realizuje výběrové řízení na cenově výhodnějšího dodavatele energií.
Zákazníkovi garantujeme, že nový dodavatel bude cenově výhodnější, než je jeho stávající. Když tato kritéria splníme, podle podmínek výběrového řízení, které zákazník obdržel, se nám zákazník zavazuje, že služby nového dodavatele využije.

Všechny podmínky výběrového řízení má od nás každý zákazník v písemné podobě. Pro zvýšení kvality služeb a ověření, že terénní pracovník předal klientovi jasné a srozumitelné informace, navíc každou přihlášku do výběrového řízení ověřujeme se zákazníkem následující pracovní den telefonicky tzv. verifikačním hovorem. V něm zákazníkovi znovu rekapitulujeme podmínky a proces výběrového řízení a ověřujeme, že jsou mu informace srozumitelné a se zařazením do výběrového řízení souhlasí.

Jelikož v okamžiku jednání s obchodním zástupcem nebyla smluvní dokumentace s Vámi uzavřena, tak i pakliže by daný obchodní zástupce nesmazal vaše osobní údaje na místě (což dle vašich slov učinil), udělali bychom to na centrále v back office oddělení sami následovně.

Rádi bychom Vám tak sdělili, že opravdu nedisponujeme žádnými vašimi osobními údaji z OP.

Pokud budete mít jakýkoliv dotaz, můžete se obrátit přímo na naši zákaznickou linku či na email podpora@cvras.cz

S pozdravem

Tým CVŘ


Alena Honzárková

Uzavření stížnosti

Publikováno
7.11.2019 13:46, před 14 dny

Hodnocení: