Společnost


Internet Mall, a.s.

Počet nahlášených stížností:322
Z toho za letošní rok:54
Stále v řešení:7
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

52%
48%
Toto skore je založeno na 98 stížnostech.

#36753Platba za zboží -televize Senkor

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

25 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
07.11.2019, před 30 dny

ludek hofman

Znění stížnosti

Nedostal jsem při převzetí zboží doklad o zaplacení od přepravní služby.


Požadované řešení

Prý je třeba k možné reklamaci zboží.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.11.2019 16:54, před 29 dny

Pro uplatnění reklamace je třeba, aby spotřebitel prokázal, že u prodávajícího reklamovanou věc zakoupil. Zákon však neukládá povinnost prokázat tuto skutečnost účtenkou. Spotřebitel může využít jakýkoliv důkazní prostředek (např. doklad o platbě kartou u daného prodejce, svědeckou výpověď, obal výrobku, elektronické potvrzení objednávky).

Prodávající má povinnost vydat doklad o zakoupení výrobku s povinnými náležitostmi, tehdy, pokud o to spotřebitel požádá, podle ustanovení § 16 odst. 1 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Nereaguje-li prodávající na elektronickou komunikaci, je vhodné zaslat výzvu k zaslání dokladu ve smyslu § 16 odst. 1 zákona o ochraně spotřebitele písemně za využití poštovních služeb, nejlépe doporučeně s dodejkou.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Reakce společnosti

Publikováno
2.12.2019 16:45, před 5 dny

Vážený pane Hofmane,

v případě, že potřebujete reklamovat, slouží Vám jako záruční list faktura.

Faktura však nebývá přímo dávána přepravcem, ale je Vám doručena do emailu ve lhůtě tří dnů od převzetí.
V případě, že byste měl zájem o fakturu v tištěné podobě, prosím, informujte mne zpětně s číslem Vaší objednávky a zaslání zajistíme.

Děkuji a přeji hezký den.

S pozdravem,

Kristina Draštíková
overeno@mall.cz


ludek hofman

Uzavření stížnosti

Publikováno
2.12.2019 17:11, před 5 dny

Hodnocení:

Komentář: Zatím děkuji. Zdraví Hofman