Počet nahlášených stížností: | 190 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
počátkem září 2019 jsem vypověděl služby UPC, neboť jsme se s manželkou přestěhovali do místa, kde jsou služby této společnosti nedostupné. 18. října 2019 jsem obdržel vyúčtování, kde mi bylo naúčtováno 2800 Kč coby doplatek rozdílu za věrnostní a standardní služby.
Při komunikaci s reklamačním oddělením jsem se dozvěděl, že jsem se k věrnostním cenám upsal de 28. 5. 2017, kdy jsme se stěhovali ze Stodůlek do Libně a nechával jsem tam přepojit i služby - a ten den jsem technikovi podepisoval dokument o tom, že jsem byl přepojen. V přiložené kopii smlouvy však nebylo patrné, že jsem podepisoval nějaké věrnostní slevy. prý jen znaménkem "+" u jmenovaných služeb. Navíc ona smlouva byla napsána drobným písmem, které je pro mě, coby člověka se zhoršeným zrakem špatně čitelné.
Jelikož vím, že podobné případy se u Vás v minulosti řešily, věřím, že ve spolupráci s Vámi se mi podaří dojít k uspokojivému řešení, ať je jakékoliv.
TV + internet
Požaduji, abych ideálně nemusel platit ono vyúčtování - a v případě, že bych zaplatil, aby mi částka byla vrácena.
|
Tweet |