Společnost


Historický subjekt, nezadávat nové stížnosti

Počet nahlášených stížností:190
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 59 stížnostech.

#36833Doplatek za předčasné ukončení smlouvy

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce

Detail stížnosti

Publikováno
10.11.2019, před 4 lety

Tomáš Škvrna

Znění stížnosti

Dobrý den,
počátkem září 2019 jsem vypověděl služby UPC, neboť jsme se s manželkou přestěhovali do místa, kde jsou služby této společnosti nedostupné. 18. října 2019 jsem obdržel vyúčtování, kde mi bylo naúčtováno 2800 Kč coby doplatek rozdílu za věrnostní a standardní služby.
Při komunikaci s reklamačním oddělením jsem se dozvěděl, že jsem se k věrnostním cenám upsal de 28. 5. 2017, kdy jsme se stěhovali ze Stodůlek do Libně a nechával jsem tam přepojit i služby - a ten den jsem technikovi podepisoval dokument o tom, že jsem byl přepojen. V přiložené kopii smlouvy však nebylo patrné, že jsem podepisoval nějaké věrnostní slevy. prý jen znaménkem "+" u jmenovaných služeb. Navíc ona smlouva byla napsána drobným písmem, které je pro mě, coby člověka se zhoršeným zrakem špatně čitelné.
Jelikož vím, že podobné případy se u Vás v minulosti řešily, věřím, že ve spolupráci s Vámi se mi podaří dojít k uspokojivému řešení, ať je jakékoliv.


Produkt

TV + internet


Požadované řešení

Požaduji, abych ideálně nemusel platit ono vyúčtování - a v případě, že bych zaplatil, aby mi částka byla vrácena.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému