Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2768
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:6
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#37013Neodpovídající částka za prémiové členství

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 4 dny 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.11.2019, před 2 lety

David Tomáš Míka

Znění stížnosti

Dobrý den,

přes telefon jsem si právě koupil prémiové členství na zkoušku s tím, že uvedená cena byla 39 korun na měsíc.
Ovšem z banky mi přišlo upozorněni na blokaci 159 korun.
Považoval jsem 39 korun za adekvatních pro jedinečnou zkušební verzy. S částkou 159 korun nejsem spokojen a nejedná se o peníze, které mi reálně byly oznámeny jako částka, kolik bude premium účet stát.
Rád bych minimálně 120 korun navíc dostal zpět.
Děkuji za pochopení,
David.


Produkt

Premium účet na měsíc na zkoušku


Požadované řešení

Rád bych minimálně 120 korun navíc dostal zpět.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.11.2019 10:16, před 2 lety

Jestliže společnost při uzavírání smlouvy neinformovala řádně spotřebitele o ceně za služby pro spotřebitelem zvolené časové období, potom porušila své zákonné povinnosti, takže není účtování vyššího poplatku oprávněné.

Reakce společnosti

Publikováno
20.11.2019 14:30, před 2 lety

Dobrý den,

prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com.

Mějte také na paměti, že naše emaily mohou být automaticky uložené ve Vaší Nevyžádané poště (Spam/ Junk). Skontrolujte si proto prosím i tenhle adresář ve Vaší elektronické poště.

Děkujeme Vám.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.12.2019 19:08, před 2 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.1.2020 10:29, před 2 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.