Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1215
Z toho za letošní rok:10
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 338 stížnostech.

#37121Vypadky televizniho signalu O2 televize

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 3 dny

Detail stížnosti

Publikováno
19.11.2019, před 4 lety

Zdeněk Macháček

Znění stížnosti

Dobrý den,
předmětem mého emailu je stížnost na vámi poskytované služby. Nutno podotknout, že jsem si celý život vystačil se čtyřmi základními programy, na nichž jsem mohl sledovat mé oblíbené sportovní přenosy.
A pak jste přišli vy s vaší "revoluční" televizí a nakoupili výhradní licence na tyto přenosy.
Protože jediné co sleduji jste mi vzali, byl jsem nucen přejít na vaší službu včetně změny operátora na mobilním telefonu. Byla to pro mě oběť ale obětoval jsem to.
Moje nadšení že mohu koukat na fotbalovou ligu mistrů, českou Fortuna ligu a jiné pořady, rázem vystřídalo zklamání, rozhořčení a v neposlední řadě absolutní nepochopení toho, jak je možné, že "zaostalé" a proto vyřazené analogové vysílání neomylně fungovalo a dnes v moderní době plné dokonalých technologiích věčně nefunguje televize. A co hůř, že za to musím měsíčně platit diametrálně rozdílně částky než doposud.
A nejhůře na tom všem vnímám fakt, že dlouho očekávané přenosy, na které se těším, několikrát nefungují, televize hlásí že se nemůže připojit ke službě a díky tomu, že máte veškerá práva na vysílání, tak musím sportovní přenosy poslouchat z rádia jako před 50-ti lety...
A za toto chcete peníze?

Zdeněk Macháček


Produkt

O2 TV


Požadované řešení

Očekávám nějakou finanční kompenzaci, protože stejně tak, jako já proplácím veškeré položky ve faktuře, očekávám i od vás kompletní služby. A pokud se tak něděje, logicky za to nechci platit.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému