Počet nahlášených stížností: | 1215 |
Z toho za letošní rok: | 10 |
Stále v řešení: | 5 |
Dobrý den,
předmětem mého emailu je stížnost na vámi poskytované služby. Nutno podotknout, že jsem si celý život vystačil se čtyřmi základními programy, na nichž jsem mohl sledovat mé oblíbené sportovní přenosy.
A pak jste přišli vy s vaší "revoluční" televizí a nakoupili výhradní licence na tyto přenosy.
Protože jediné co sleduji jste mi vzali, byl jsem nucen přejít na vaší službu včetně změny operátora na mobilním telefonu. Byla to pro mě oběť ale obětoval jsem to.
Moje nadšení že mohu koukat na fotbalovou ligu mistrů, českou Fortuna ligu a jiné pořady, rázem vystřídalo zklamání, rozhořčení a v neposlední řadě absolutní nepochopení toho, jak je možné, že "zaostalé" a proto vyřazené analogové vysílání neomylně fungovalo a dnes v moderní době plné dokonalých technologiích věčně nefunguje televize. A co hůř, že za to musím měsíčně platit diametrálně rozdílně částky než doposud.
A nejhůře na tom všem vnímám fakt, že dlouho očekávané přenosy, na které se těším, několikrát nefungují, televize hlásí že se nemůže připojit ke službě a díky tomu, že máte veškerá práva na vysílání, tak musím sportovní přenosy poslouchat z rádia jako před 50-ti lety...
A za toto chcete peníze?
Zdeněk Macháček
O2 TV
Očekávám nějakou finanční kompenzaci, protože stejně tak, jako já proplácím veškeré položky ve faktuře, očekávám i od vás kompletní služby. A pokud se tak něděje, logicky za to nechci platit.
|
Tweet |