Společnost


#EXPERT4YOU s.r.o.

Počet nahlášených stížností:71
Z toho za letošní rok:65
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#37213ZAPLACENO, ale NEDODÁNO

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

18 dnů 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.11.2019, před 18 dny

Monika Matoušková

Znění stížnosti

Svou objednávku jsem zaplatila, bohužel stále nedorazila. Po urgování společnosti e-mailem žádná změna. Nikdo neodepisuje, ani nereaguje. Strašné jednání.


Produkt

Flipové peněženkové SLIM pouzdro peněženka pro Huawei Honor 9 - růžové; Luxusní ultra tenké gelové (silikonové) pouzdro kryt pro Huawei Honor 9 - červené


Požadované řešení

Společnosti jsem poslala vyplněný formulář o odstoupení smlouvy. Požaduji vrácení peněz na účet.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.11.2019 11:12, před 18 dny

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebitelovi tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zároveň spotřebitel může žádat zákonný úrok z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud podnikatel neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit podnikateli pokutu za přestupek. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz

Nyní se čeká na vyjádření společnosti.