Společnost


viagogo AG

Počet nahlášených stížností:387
Z toho za letošní rok:4
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#37243Nedodání vstupenek na doncer Andrea Bocelli

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 2 dny 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
23.11.2019, před 5 měsíci

Alexandra Dragounová

Znění stížnosti

dne 19.6. 2019 jsem zakoupila dvě vstupenky prostřednictvím internetových stránek viagogo.com na koncert Andrea Bocelli na den 30.11.2019 (20:00h, do O2 Areny, sekce 416, řada 16, sedadla 24 - 29, Praha 9, Česká Republika). V ten samý den jsem dostala email o obdržení mojí objednávky č.22283368. Částka kterou jsem za tyto lístky zaplatila byla 9 347 Kč (placeno on-line - strženo z mého účtu). V emailu jsem se dočetla, že lístky budou doručené prostřednictvím Czech Post - EMS nejpozději 3 dny před konáním akce.

Dne 4.11.2019, jsem byla informována emailem, že moje lístky jsou již na cestě a já můžu sledovat zásilku pod číslem EE100219791CZ, s přímím proklikem na dopravce. Při mém pokusu o sledování zásilky jsem zjistila, že toto trecking number neexistuje, dopravce toto číslo zásilky neeviduje - ověřeno i telefonicky s dopravcem. Přesto jsem doufala , že šlo pouze o špatně uvedené tracking number a věřila, že lístky mi v nejbližší době dorazí. Ovšem po přihlášení do svého účtu na stránkách jsem se dočetla, že lístky mi byly doručeny dne 14.11. 2019, což není pravda. Žádné lístky jsem do dnešního dne neobdržela.


Již jednou jsem odeslala stížnost na nedoručení vstupenek a bylo mi dne 19.11.2019 odpovězeno:Nyní tento problém prošetříme a jakmile bude dosaženo řešení, budeme vás kontaktovat. Dnešním dnem odesílám opět stejnou stížnost - emailem a zároveň i doporučeným dopisem.


Produkt

vstupenky na koncert Andrea Bocelli, dne 30.11.2019, 20:00h, do O2 Areny, sekce 416, řada 16, sedadla 24 - 29, Praha 9, Česká Republika


Požadované řešení

Ráda bych obdržela dvě platné vstupenky.V případě, že tyto vstupenky neobdržím nejpozději do 28.11.2019, žádat od odstoupení od smlouvy pro její zásadní porušení ze strany dodavatele.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.11.2019 21:37, před 5 měsíci

Společnost (jako zprostředkovatel obchodu) se ve svých obchodních podmínkách zavazuje, že bude garantovat dodání vstupenek. Pokud osoba, která vstupenku prodává, vstupenku nedodá, nebo dodá vstupenky falešné, společnost spotřebiteli zajistí náhradní vstupenku případně spotřebiteli vrátí to, co zaplatil. Nebudou-li vstupenky platné, doporučujeme spotřebiteli, aby kontaktoval společnost a dodání vstupenek reklamoval.

Pokud by společnost uváděla nepravdivé údaje (např. že zbývá už jen omezené množství vstupenek), mohly být naplněny znaky klamavého konání, jež patří mezi nekalé obchodní praktiky. V takovém případě jí může být uložena sankce ze strany České obchodní inspekce, respektive dozorových orgánů v zemi sídla provozovatele. Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční subjekt se sídlem ve Švýcarsku mimo Evropskou Unii, nelze kontaktovat Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci, nýbrž dozorový orgán přímo v zemi sídla provozovatele.

Dozorový orgán nad spotřebitelskou oblastí se ve Švýcarsku nazývá Eidgenössisches Büro für Konsumentenfragen, je známý spíše pod zkratkou "BFK", v angličtině je to Federal Consumer Affairs Bureau, pod zkratkou "FCAB". Webové stránky jsou dostupné na tomto odkazu: https://www.konsum.admin.ch/bfk/de/home.html?_organization=1008%2C1079

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.12.2019 12:33, před 4 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.