| Počet nahlášených stížností: | 124 |
| Z toho za letošní rok: | 0 |
| Stále v řešení: | 0 |
Nejsem si vědoma, že bych něco objednala a přišla nám dobírkou na 1000,-kč plastová karta EcoQuantum SAVER na ušetření elektřiny
V balíku byly karty v angličtině, bez českého návodu, který prý tam bude a bez faktury.Zásilku převzala dcera a zaplatila, nebyla jsem k zastižení...
Na internetu jsem si zjistila, co je to za firmu , ale kontaktu jsem se nikde nedohledala....
karta- Quantum energy chip - poškrábaná, bez čísla
Požaduji vrácení peněz....
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Kupující je povinen uhradit pouze cenu za zboží, které si od společnosti prokazatelně objednal. Záleží tedy na tom, zda objednávka byla učiněna. Pokud by tomu tak nebylo, jednalo by se o neobjednané plnění dle ustanovení § 2991 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku. V takovém případě je vhodné společnost vyzvat, aby navrátila to, oč se obohatila.
Jelikož je prodávající zahraniční subjekt sídlící v Polsku, má spotřebitel možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiných členských států EU, Norska a Islandu. Více informací o Evropském spotřebitelském centru je možné vyhledat na webových stránkách https://evropskyspotrebitel.cz/.
Vyjádření dTestu
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.