Společnost


ŠKODA AUTO a.s.

Počet nahlášených stížností:41
Z toho za letošní rok:4
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#37357Špatně zapsané zápis do elektronické servisky ze servisu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 14 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.11.2019, před 8 měsíci

Olga Scukova

Znění stížnosti

Dobrý den mám veliký problém do mé elektronické servisky byl špatně zapsán zápis v servisu v Německu. Ve kterém jsem Však vůbec nebyl a žádný servis jsem tam nedělal Mám tam úplně jiné údaje a mám tam i míň kilometrů je to pro mě opravdu velký problém


Požadované řešení

Tímto vás tedy žádám o urychlené řešení tohoto problému již jsem mluvil s vámi jako se Škodou a ty mi bylo řečeno že to není váš problém že to mám vyřeší v Německu Německo když jsem mluvil s tímto servisem a řekl že to máte udělat vy je to opravdu veliký problém


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.12.2019 12:11, před 8 měsíci

Nesouhlasí-li spotřebitelka s postupem společnosti, je vhodné uplatnit reklamaci. Společnost má povinnost vyřídit reklamaci ve 30 dnech od jejího uplatnění.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.3.2020 16:09, před 5 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.