Společnost


MAV Trading s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#37376Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

1 měsíc 30 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.11.2019, před 2 měsíci

Hana Žáková

Znění stížnosti

10.7.2019 jsem obdržela z internetového obchodu www.adsport.cz dámské běžecké boty Nike legend react. Dne 25.10.2019 byly přijaty na reklamaci. Boty jsem reklamovala z důvodu, že se na obou botách začala trhat látka na nártu ve švu a u podrážky. Reklamace byla zamítnuta a jako důvod bylo uvedeno vyprání obuvi v pračce. Boty jsem v pračce nikdy neprala, ani nebyly používány na sport, pouze na běžné pochůzky po městě. Snažila jsem se prodejce kontaktovat s tím, že reklamace byla uplatněna do 6 měsíců od zakoupení a s takovým zamítnutím nesouhlasím. Prodejce nekomunikuje.


Produkt

Nike LEGEND REACT W, AA1626-101


Požadované řešení

Vrácení peněz.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.11.2019 11:12, před 2 měsíci

Pokud bylo zboží reklamováno v prvních 6 měsících od jeho převzetí, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná už při koupi. V případě soudního sporu by musel prodávající prokázat, že věc v době převzetí vadná nebyla.

Pokud prodávající reklamaci zamítá, má povinnost zamítnutí reklamace řádně odůvodnit. Odůvodnění zamítnutí reklamace by se mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že věc nebyla vadná při převzetí. Vzhledem k síle zákonné domněnky, uvedené v předchozím odstavci, nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, je nutné zamítnutí přesvědčivě zdůvodnit (nejlépe odborným posudkem). Není-li zamítnutí reklamace řádně zdůvodněno a uplynula-li 30 denní lhůta pro vyřízení reklamace, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit, neboť jeho reklamace nebyla vyřízena včas (dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele). Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/nejcastejsi-problemy/zamitl-vam-prodejce-reklamaci-zbozi-prevzateho-pred-mene-nez-6-mesici/25.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Nyní se čeká na vyjádření společnosti.