Společnost


Brož Jiří

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#3742Nevrácení peněz za vrácené zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

8 měsíců 18 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.07.2014, před 6 lety

Miroslav Janoch

Znění stížnosti

Na základě internetové obj. mi firma Spoma dodala dobírkou zboží, které však bylo jiné, než jsem objednal. Zboží jsem v souladu s reklam. řádem firmy vrátil s žádostí o vrácení peněz a zboží jsem mezitím koupil u jiné firmy, protože jsem ho potřeboval pro cestu do zahraničí a byl jsem již v časové tísni. Komunikace s firmou byla velmi složitá, protože uvedené tel.č.495 533 706 trvale nikdo nezvedá(zkušel jsem snad 20 x v delším čas. rozmezí),po několika výzvách e-mailem mi odpověděli, že mi peníze vrátí. Bohužel do dnešního dne se tak nestalo - celá věc se vleče již od konce dubna. Na moje další e-mailové upomínky nereagují. Myslím si, že jsem postupoval korektně, v souladu s reklam. řádem. Nechci věc řešit nějakým soud.sporem,jedná se zde o částku cca. 2.500,- Kč, možná by to vyřešila osobní návštěva firmy, ale jet extra do 200 km vzdáleného Hradce a to z nejistým výsledkem se mi tedy nechce.Proto jsem se dovolil obrátit na Vás s žádostí o pomoc.


Produkt

Objednal jsem rybářský deštník typ Capture Master 2 Full Cover 2,5m, ale zaslali mi úplně jiný výrobek od firmy Mivardi. Firma Spoma vedla objednávku pod číslem 130.


Požadované řešení

Mým cílem je samozřejmě dosáhnout toho, aby mi firma vrátila peníze. Pokud bude třeba, mám kdispozici veškerou dokumentaci -ať už kopi faktury (originál jsem zaslal zpět se zbožím a průvodním dopisem, ve kterém jsem vše podrobně popsal a uvedl potřebné údaje pro vrácení paněz),kopii návodu použití původně zaslaného zboží, již uvedený průvodní dopis, všechny doklady prokazující zaslání zboží zpět a samozřejmě také všechny e-maily.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.7.2014 18:44, před 6 lety

V tomto případě je důležité posoudit, zda spotřebitel odstoupil od smlouvy dle § 1818 ve spojení s § 1829 občanského zákoníku, nebo zboží reklamoval. Byla-li smlouva uzavřena přes internet, spotřebitel měl právo odstoupit bez uvedení důvodu do 14 dnů od převzetí zboží. Pokud z jeho projevu bylo patrné, že chce odstoupit od smlouvy (lze uvést i důvod), prodávající měl spotřebiteli vrátit všechny zaplacené finanční prostředky včetně nákladů na dodání, a to nejpozději do 14 dnů od odstoupení.
Uplatnil-li spotřebitel reklamaci, měl primárně právo na uvedení do stavu, který by odpovídal kupní smlouvě. Nebylo-li to možné, lze od smlouvy odstoupit. Reklamace musí být vyřízena nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.4.2015 09:22, před 5 lety

Spotřebitel nám sdělil:

Celá záležitost je vyřešena, firma mi vrátila peníze - sice bez nákladů za poštovné, ale to jsem již oželel. I tak to považuji za úspěch. Děkuji a zdravím - Mirek janoch.