Společnost


PEPCO Czech Republic s.r.o.

Počet nahlášených stížností:15
Z toho za letošní rok:4
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#37555Nedůstojné chování prodavačky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

30 dnů 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.12.2019, před 2 lety

Veronika Katonova

Znění stížnosti

Dobrý den. Dnes v 15:00 jsme byli s rodiči reklamovat v Olympii Brno, sněhovou kouli za 179 Kč. Chrčela a nefungovala, nejde o částku ale o chování prodavačky. Která u pokladny arogantně atakovla moji maminku že v kouli není šroubek, který nebyl už od zakoupení. A že tam dávala špatné baterie které jsou staré 68 let. Upozorňuji že baterie kupujeme u vás Pepco. A co jako chcete?! Maminka řekla že chce výměnu. A ona že to je nereklamovatelne. Já stala opdál s synem. A ona odešla a šla hned vyprávět HLASITĚ přes celou prodejnu dalšímu prodavači "Stará bába si myslí že jsem debil, myslí si že může všechno, si myslí že jsem blbec." načež jsem polaoala po dech, zákazníci s otevrenou pusou hleděli co ta samá mluví.


Požadované řešení

Omluva a potrestání prodavačky


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.12.2019 14:56, před 2 lety

Pokud prodávající odmítá přijmout reklamaci, porušuje § 19 odst. 1 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, a dopouští se správního deliktu, za který mu může být udělena pokuta až do výše 3 000 000,- Kč. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad. Více informací o podání podnětu je možné vyhledat prostřednictvím následujícího webového odkazu https://www.coi.cz/podatelna/

Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené či zákaznickou linku společnosti.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.1.2020 05:54, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.