Společnost


Geis CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:181
Z toho za letošní rok:68
Stále v řešení:8
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#37592Neexistující výdejní místa - lživé infomrace

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

5 dnů 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.12.2019, před 5 dny

Jakub Zahálka

Znění stížnosti

Společnost Geis nabízí vyzvednutí zásilek na svých tzv. Geis pointech. Problém je, že ony Geis poitny vubec netuší, že by nějakým Geis pointem být měli. Jmenovitě například (viz referenční údaje).
Zasilka se ukáže jako nedoručená , příjemce nezastižen (!!) a dál nic.
Kam, kdy a jestli zásilku doručí, nemám ponětí .


Produkt

Geis Point


Požadované řešení

rozšíření informace o nespolehlivosti společnosti Geis všemy možnými kanály. Že to dopadne, jako když si chci jen postěžovat, je jedno.

Rád bych ovšem zjistil, jeslti zásilku někdy obdržím a jeslti rpo ní budu muset jezdit přes celou Prahu, jelikož výdejní místa v mém okolí (ač je Geis nabízí) neexistují


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.12.2019 15:15, před 5 dny

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Nyní se čeká na vyjádření společnosti.