Společnost


Geis CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:209
Z toho za letošní rok:22
Stále v řešení:7
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#37592Neexistující výdejní místa - lživé infomrace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

29 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.12.2019, před 7 měsíci

Jakub Zahálka

Znění stížnosti

Společnost Geis nabízí vyzvednutí zásilek na svých tzv. Geis pointech. Problém je, že ony Geis poitny vubec netuší, že by nějakým Geis pointem být měli. Jmenovitě například (viz referenční údaje).
Zasilka se ukáže jako nedoručená , příjemce nezastižen (!!) a dál nic.
Kam, kdy a jestli zásilku doručí, nemám ponětí .


Produkt

Geis Point


Požadované řešení

rozšíření informace o nespolehlivosti společnosti Geis všemy možnými kanály. Že to dopadne, jako když si chci jen postěžovat, je jedno.

Rád bych ovšem zjistil, jeslti zásilku někdy obdržím a jeslti rpo ní budu muset jezdit přes celou Prahu, jelikož výdejní místa v mém okolí (ač je Geis nabízí) neexistují


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.12.2019 15:15, před 7 měsíci

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.1.2020 13:49, před 6 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.