Společnost


Leo Express Global a.s.

Počet nahlášených stížností:6
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#37649NEUMYTÁ OKNA - trať Staré Město - Praha a zpět

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 18 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.12.2019, před 12 měsíci

Marie Novotná

Znění stížnosti

Již po delší dobu registruji špinavá okna a často i toalety.
Okna nejméně po dobu jednoho roku, toalety nahodile. U toalet se může stát během provozu, ale ta okna jsou již téměř neprůhledná a celkově celý vlak vypadá bohužel podstatně omšeleji - a chce to jen vodu... Je to krásný vlak,pohodlný, zasloužil by si umýt. Chápeme, že je málo času na úklid, ale přesto...

Jinak - nemáme připomínek, obsluha ochotná, všechno jinak v pořádku.


Požadované řešení

Umýt minimálně okna, nejlépe celý vlak.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.12.2019 10:11, před 12 měsíci

Nebylo-li možné službu (v daném případě toalety) využít ve sjednané kvalitě, může spotřebitelka uplatnit u společnosti reklamaci.

Reakce společnosti

Publikováno
23.1.2020 13:27, před 10 měsíci

Dobrý den,

Děkujeme za připomínku. Vlaky jezdí pravidelně do myčky několikrát do měsíce. Jednáme v současné době o zintenzivnění mytí souprav u našeho dodavatele.

S pozdravem,
Jakub Vyskočil
Customer Care manager

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.2.2020 12:29, před 9 měsíci

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.3.2020 06:49, před 8 měsíci

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.