Společnost


FlixBus CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:55
Z toho za letošní rok:7
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

33%
67%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#37679Nehorázné a nepřípustné chování řidiče

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 11 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
06.12.2019, před 6 měsíci

Renáta Kučerová

Znění stížnosti

Zaplatila jsem si jízdenku plus kufry navíc. Řidiči přijeli na místo o dvacet minut později,ani se neobtěžovali přijet na nádraží a zastavili u hlavní cesty. Poté po mě chtěli za každé zavazadlo 10 euro,podotýkám zavazadla, která jsem již při koupi jízdenky zaplatila. Nechtěl mi dát ani doklad o převzetí peněz,když jsem odmítla, házel mi zavazadla z autobusu na zem a slovně i fyzicky mne napadal. S kolegou na sebe mluvili cizí řeči,německy pořádně neumí a křičel, že to je jeho autobus a může vybírat poplatky jaké chce. Vrchol drzosti. Poté mě připravili Čeští řidiči a řekli mi,že na vše musím dostat doklad. Jezdí tady kde kdo, práce si neváží. Nikdy více s touto společností. Kučerová.


Požadované řešení

Pozaduji okamžité postih obou řidičů tohoto spoje a vrácení celé částky za jízdné.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.12.2019 16:37, před 5 měsíci

Konkrétní zaměstnanec jedná jménem společnosti a při výkonu pracovní činnosti ji v podstatě zastupuje podle § 430 občanského zákoníku. Z tohoto důvodu se jako nejlepší možné řešení jeví konzultovat tento problém přímo s vedením společnosti, která by měla mít zájem na profesionálním chování zaměstnanců k zákazníkům a plnění jejich pracovních povinností, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance.

Spotřebitel by měl v případě prokázaného zjištění nesprávného vyúčtování služeb na pokladně nárok na vrácení bezdůvodného obohacení ze strany podnikatele. V takovém případě je nutné k prokázání nesprávného vyúčtování využít např. svědeckou výpověď.

Dle § 16 odst. 1 zákona o ochraně spotřebitele má prodávající povinnost na žádost spotřebitele vydat doklad o zakoupení výrobku nebo o poskytnutí služby s uvedením data prodeje výrobku nebo poskytnutí služby, o jaký výrobek nebo o jakou službu se jedná a za jakou cenu byl výrobek prodán nebo služba poskytnuta, spolu s identifikačními údaji prodávajícího. Pokud tak neučiní, hrozí prodávajícímu pokuta až do výše 1 000 000,- Kč za správní delikt.

Pokud by společnost svým povinnostem nedostála, může spotřebitel podat podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele České obchodní inspekci.

Reakce společnosti

Publikováno
19.12.2019 09:43, před 5 měsíci

Dobrý den, paní Kučerová,

omlouváme se, že během Vaší cesty došlo k problémům a nevhodného chování ze strany řidičů. Rádi celou situaci prověříme a vyvodíme z ní patřičné důsledky.

Prosím, abyste kontaktovala naši společnost prostřednictvím reklamačního formuláře na našich webových stránkách: https://www.flixbus.cz/servis/rozsirena-pomoc. Prosím nezapomeňte uvézt číslo svého jízdního dokladu, abychom mohli prověřit okolnosti na konkrétním spoji a také rozsah služeb, které jste měla zaplaceny.

Komunikace s naší společností přes oficiální informační kanál a zákaznický servis celý proces pouze urychlí.

S pozdravem, Miroslav z FlixBusu.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.1.2020 13:57, před 4 měsíci

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.2.2020 10:02, před 3 měsíci

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.