Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:2238
Z toho za letošní rok:14
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#37742Stiznost

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

14 minut 11 sekund

Detail stížnosti

Publikováno
09.12.2019, před měsícem

Ivana Šteklova

Znění stížnosti

Dobry den, chci si stezovat na postup Vasi firmy,nebot se toto nestalo poprve a jiz zavirat oci nebudu. Ocekavala jsem balik,kdy dne 6.12.2019 v 12:14hod.me byla dorucena sms ze me tehoz dne bude mezi 13:00 -19:00 dorucen balik. Vzala jsem si to odpoledne dovolenou,aby jsem byla přítomna,nebot mam dve male deti,aby jsem nemusela honit hlidani,nebo je tahat na postu. Cele odpoledne cekam,a téhož dne v 18:56h.ze je balik ulozen na poště. Jako je to nehorázné, clovek vyhlizi pošťáka,aby dostal upozornění,ktere mu prijde,ze ma male deti a on ani neprijede.
Další stiznost je mířená na Vasi pracovnici na l. 603 488 683, kde jsem dne 9.12.2019 cca v 09:40hod.rozcilena volala. Nejen,ze pani jednala neprofesialne ale na závěr me polozila telefon. Ja se takhle v zaměstnání chovat tak mam postih z fleku. Zadam o pisemne vyjadreni jak se k cele veci stavite a jaka opatreni ucinite aby se to jiz neopakovalo. Jeste dodavam cislo zasilky DR3610690895F, kterou si teda vyzvednu na poste. Vase jednani me zkomplikovalo vse a jeste jsem si musela vzit dovolenou,kterou jsem mohla venovat detem na prazdniny. Dekuji Šteklo a


Produkt

Nedoručený balik, chování obsluhy pri telefonicke stiznosti


Požadované řešení

Nechám na vedeni posty.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.12.2019 10:12, před měsícem

Oproti službě Balík Na poštu lze v případě služby Balík Do ruky předpokládat, že jej Česká pošta doručí přímo na zadanou adresu nebo se o to alespoň pokusí. Teprve pokud doručovatel adresáta nezastihne, zanechá mu ve schránce oznámení o uložení zásilky na poště. Pokud nalezne spotřebitel výzvu ve schránce, ačkoli byl po celou dobu na dané adrese, může na příslušné poště podat reklamaci vadného dodání. Lze také telefonicky požádat o opakované doručení jiný vhodný den, a to zcela zdarma.

Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman