Společnost


HECHT MOTORS s.r.o.

Počet nahlášených stížností:59
Z toho za letošní rok:4
Stále v řešení:4
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 13 stížnostech.

#38015NEUZNANÁ REKLAMACE MOTOROVÉ PILY

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

18 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
16.12.2019, před 4 měsíci

Daniel Barák

Znění stížnosti

ŠPATNÁ ZKUŠENOST, NEDOPORUČUJI. Zakoupil jsem si motorovou pilu za 5 tis a po pár hodinách přestala fungovat. V servisu mi řekli, že jsem ji zadřel a neuznali záruku. JÁ JI ALE DLE NÁVODU POUŽÍVAL. A nyní pozor, nabídka na opravu byla DRAŽŠÍ než nová pila! JIŽ NIKDY VÍCE NECHCI ZAŽÍT TY STAROSTI, EMAILY, ČAS A VYHOZENÉ PENÍZE!!


Produkt

ŠPATNÁ ZKUŠENOST, NEDOPORUČUJI. Zakoupil jsem si motorovou pilu za 5 tis a po pár hodinách přestala fungovat. V servisu mi řekli, že jsem ji zadřel a neuznali záruku. JÁ JI ALE DLE NÁVODU POUŽÍVAL. A nyní pozor, nabídka na opravu byla DRAŽŠÍ než nová pila! JIŽ NIKDY VÍCE NECHCI ZAŽÍT TY STAROSTI, EMAILY, ČAS A VYHOZENÉ PENÍZE!!


Požadované řešení

Kromě opravy vyšší než pila samotná mi nic nenabídli !


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.12.2019 10:58, před 4 měsíci

Pokud bylo zboží reklamováno v prvních 6 měsících od jeho zakoupení a převzetí, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná už při koupi. V případě soudního sporu by musel prodávající prokázat, že věc v době převzetí vadná nebyla.

Pokud prodávající reklamaci zamítá, má povinnost zamítnutí reklamace řádně odůvodnit. Odůvodnění zamítnutí reklamace by se mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že věc nebyla vadná při převzetí. Vzhledem k síle zákonné domněnky, uvedené v předchozím odstavci, nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, je nutné zamítnutí přesvědčivě zdůvodnit (nejlépe odborným posudkem). Není-li zamítnutí reklamace řádně zdůvodněno a uplynula-li 30 denní lhůta pro vyřízení reklamace, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit, neboť jeho reklamace nebyla vyřízena včas (dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele). Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/nejcastejsi-problemy/zamitl-vam-prodejce-reklamaci-zbozi-prevzateho-pred-mene-nez-6-mesici/25.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Reakce společnosti

Publikováno
23.12.2019 16:02, před 4 měsíci

Vážený pane Baráku,
velice nás mrzí Vaše vyjádření a nespokojenost s reklamačním řízením. Dle zjištění servisu není na výrobku žádná výrobní ani materiálová vada. V tomto případě se však jedná o mechanické poškození (zadřený motor), které nelze uplatňovat na záruční opravu. Z toho důvodu nevzniká nárok na odstoupení od kupní smlouvy. Pokud by byl přístroj používán v souladu s návodem, nedošlo by k zadření motorové pily. Fotodokumentaci stavu výrobku přikládáme v příloze. Proto i nadále zůstává rozhodnutí centrálního servisu stejné.

Váš výrobek je připraven k osobnímu vyzvednutí na pobočce Havlíčkův Brod. V případě zájmu Vám budou zaměstnanci prodejny kdykoli k dispozici.
S pozdravem P. Chrudimský, HECHT MOTORS s.r.o.


Daniel Barák

Reakce spotřebitele

Publikováno
24.12.2019 08:03, před 4 měsíci

Dobrý den,
Jako spotřebitel NESOUHLASÍM s Vaším vyjádřením. Motorovou pilu jsem používal dle návodu a jak směs benzínu i olej byl doléván pravidelně při sebemenší příležitosti! Výrobek, který jsem si zakoupil navíc tuto vadu vykazoval již po prvním řezání = tato vada se začala objevovat již po 15 min. práce = tudíž není a nemůže být v pořádku! Objednal jsem si 6m3 dřeva a bohužel mne to vyšlo pěkně draho.Váš postoj je úsměvný, kdy pilu jsem koupil za 4990,- a vy mi nabízíte opravu za 5063,- ( přikládám v příloze ). Kdo si nechá opravit pilu po jednom řezání dráž než nový výrobek?? Vy ano? Já Vám neustále psal, ať mi toto zdůvodníte a vysvětlíte, nic se nestalo. Absolutně jste mi nenabídli jiné řešení, než to nejhorší = zaplať! Plánoval jsem u Vaší značky zůstat i v dalších produktech, ale po této zkušenosti již ne! S mojí zkušeností, která je pro mne trestem se podělím i se širokým okolím.
Barák Daniel

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.1.2020 11:40, před 3 měsíci

V daném případě je evidentně spor o to, kdo zapříčinil daný technický problém. V případě, že spotřebitel nesouhlasí s posouzením společnosti, ale ta na svém stanovisku trvá, má spotřebitel možnost obrátit se na soudního znalce, aby věc odborně zhodnotil. V případě, že na pile je skutečně vada, za kterou prodávající odpovídá, bude mít spotřebitel kromě kladného vyřízení reklamace nárok také na úhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací vč. znalečného. Znalce lze vyhledat na stránkách justice.cz.

Vzhledem k výše vedené komunikaci stížnost uzavíráme.