Počet nahlášených stížností: | 745 |
Z toho za letošní rok: | 19 |
Stále v řešení: | 10 |
23.12.2019 9:51 jsem provedl nákup v prodejně LIDL - tř. 17. listopadu, Karviná. Při platbě kartou mi žena sedící u pokladny č.1 řekla, že platba neprošla, protože kolabuje systém, abych platbu provedl ještě jednou. Což jsem učinil a náhledem do internetového bankovnictví jsem zjistil, že tato platba byla zaevidována 2x. O tomto jsem informoval paní M. (údaj na jmenovce) sedící u pokladny č.1.. Arogantně opáčila, že toto není možné a na mou nabídku, ať se podívá do mého telefonu, kde jsou tyto operace zaznamenány, reagovala slovy, já se nikam dívat nebudu. Na žádost o přivolání manažera odpověděla, že zrovna odjel. Chtěl jsem hovořit s jeho zástupcem a to mi sdělila, že tím je ona. Na dotaz, jak to vyřešíme, odpověděla, že ona se mnou nic řešit nebude, ať si to vyřídím se svou bankou. Celý rozhovor byl z její strany veden velmi arogantním tónem. Dále se mnou přestala komunikoval, bez jakéhokoliv slova omluvy za vzniklou situaci.
Proškolení vedoucích pracovníků výše uvedené pobočky týkající se řešení konfliktních situací a jednání se zákazníkem - v mém případě již minulým.
|
Tweet |