Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2791
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#38292Odstoupení od smlouvy - výpověď

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

3 dny 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.12.2019, před 4 lety

Veronika Fořtová

Znění stížnosti

Dobrý den,

dne 19.6.2019 jsem si založila účet na seznamce be2.cz, vzhledem k tomu, že jsem jsem si nepřečeta všechny obchodní podmínky (má hloupost) zaplatila jsem si i Premium účet na 1 měsíc 156 Kč. Služby společnosti jsem dále nepoužívala a dnes při kontrole mého bankovního účtu zjistila, že mi bylo od 19.6.2019 strženo 2x 2.247,- Kč. Dnes 27.12.2019 jsem poslala výpověď e-mailem a bylo mi odepsáno že se ozvou. Kartu si hned ráno zablokuji. Pročítala jsem diskuze, že je uživatelům vyhrožováno písemně. Dnes se chystám poslat dopis s výpovědí doporučeně na dodejku. Nevím, jaké kroky mám dál učinit, aby mi zrušili smlouvu. Prosím Vás o radu jak dál postupovat. Předem děkuji, VF.


Produkt

Odstoupení od smlouvy


Požadované řešení

Tímto pozaduji o okamžité ukončení smluvního vztahu se be2.cz, zrušení automatického prodlužování premioveho členství a vymáhání jakýchkoliv dalších poplatků.
Zároveň pozaduji vyřazení mých osobních údajů z databáze společnosti be2.cz a vymazání mého profilu na jejich stránkách.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému